Gå til innhold

FU: Din favoritt av kjøpebrød?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

7

• Lotte :o)

4

• ilaria

3

• AneM1365380603

2

Mest aktive i denne tråden

candyqueen_83

Hvorfor gå inn for mindre brød:? Bare nysgjerrig:)

Mindre karbohydrater funker for oss med tanke på vektnedgang. Og jeg får i gang magen min. Har alltid hatt en mage som romler og forstopper seg når det blir for mye karbohydrater,så det passer bra for meg å redusere inntaket :o) Men spiser litt knekkebrød osv da.

Vi har kjøpt endel spleisebrød i åresvis, men det er ganske dyrt. På nærbutikken koster det 23-24 kr, mens på Rema er det noen kr billigere. Vi har begynt å variere mer, og jeg har begynt å bake litt selv.

Jeg er så takknmelig for brødskjærermaskinene som butikkene har. Den har spart meg for mye brødskjæring hjemme.

Hva er spleisebrød?

Annonse

Jeg husker faktisk veldig godt første gangen jeg smakte Kiwi. Søsteren min hadde ekstrajobb på et hotell, og en dag hadde det vært en frukt- og grønt-konferanse el lign, der kjøpmenn fra hele distriktet fikk demonstrert nye sorter frukt og grønt som nå kom i salg.

Søsteren min hadde med smaksprøver hjem, deriblant av Kiwi. Dette kan kanskje ha vært i 1982 eller deromkring.;-)

Det har vært en vanvittig utvikling siden dengang! Poden syns det er kjemperart at vi ikke pleide å ha paprika, salat, tomater etc til vanlig foreksempel. Hos oss pleide vi å ha agurk som det grønne innslaget på skiva til hverdags rundt 1980. Men mamma var en aktiv dame, så rett som det var hadde hun treff, og da vanket det både paprika, rapidsalat i små potter og som sagt kiwi på snittene.:)

Men allerede rundt 1985 var dette endret husker jeg, og vi hadde et langt rausere utvalg også til hverdags.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...