Gå til innhold

Gavekort fra Fame-fotograf

Anbefalte innlegg

Søstra mi har fått et gratis gavekort hos en Fame-fotograf, inkl. gratis fotografering, virningstime og ett innrammet bilde.

Hun sier at jeg kan få det, men det står jo i hennes navn? Det står ikke noe sted på det at det er personlig og ikke kan overdras til andre, men er det noen som vet? Hadde nemlig tenkt å benytte dette om det var mulig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300431-gavekort-fra-fame-fotograf/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest klaymen

Vi benyttet tilbudet. Men man ender jo opp med å betale endel uansett da. Man tar gjerne ikke med seg bare ett lite bilde når man først har fått tatt flere fine ;-)

Det dukker stadig opp sånne tilbud, feks i Foreldre og Barn, og da er de ikke navnet. Du kan jo høre med dem, tror ikke det er noe problem, de regner nok med å tjene penger på deg uansett he he

Hvorfor skulle det være bundet til navn? Ingen andre gavekort er jo det?

Med mindre hun har fått det i gave fra Fame-fotografene, da...:)

Hun fikk det bare i postkassen, adressert i hennes navn. Nå har jeg sendt en mail til Fame og spurt likegodt. :o)

Vi benyttet tilbudet. Men man ender jo opp med å betale endel uansett da. Man tar gjerne ikke med seg bare ett lite bilde når man først har fått tatt flere fine ;-)

Det dukker stadig opp sånne tilbud, feks i Foreldre og Barn, og da er de ikke navnet. Du kan jo høre med dem, tror ikke det er noe problem, de regner nok med å tjene penger på deg uansett he he

Jeg kommer til å bestille ett i forsinket 40-årsgave til pappan til ungene. :o) Ungene har lovt å holde tett om hele seansen, men det vil vise seg da...

Annonse

Bare vær oppmeksom på at bildene er svindyre dersom du skal ha fler etterpå. Så dersom du har tenkt til å ha flere av bildene så hadde jeg valgt en annen fotograf.... Mener jeg sammenlignet her i byen, og dersom jeg skulle bruke Fame og få 2 relativt små bilder der, så fikk jeg et helt album med 12 (?) bilder hos en annen fotograf.

Bare vær oppmeksom på at bildene er svindyre dersom du skal ha fler etterpå. Så dersom du har tenkt til å ha flere av bildene så hadde jeg valgt en annen fotograf.... Mener jeg sammenlignet her i byen, og dersom jeg skulle bruke Fame og få 2 relativt små bilder der, så fikk jeg et helt album med 12 (?) bilder hos en annen fotograf.

Man kan kjøpe en cd-rom med bildene tror jeg, søstra mi har nettopp vært hos Fame (tror jeg) med familien og bildene ble knallfine!

CD-rom'en var svinedyr da....

Man kan kjøpe en cd-rom med bildene tror jeg, søstra mi har nettopp vært hos Fame (tror jeg) med familien og bildene ble knallfine!

Finnes to typer CD. En med dårlig oppløsning, og en med god oppløsning. Den med god oppløsning er virkelig svindyr. (15000?)

Finnes to typer CD. En med dårlig oppløsning, og en med god oppløsning. Den med god oppløsning er virkelig svindyr. (15000?)

15.000,-!? Det er det vel ikke noen som betaler? Det var i alle fall mange bilder på den cd-romen til søstra mi og de ga 1500-2000 for den tror jeg.

Gjest veldig dyrt

15.000,-!? Det er det vel ikke noen som betaler? Det var i alle fall mange bilder på den cd-romen til søstra mi og de ga 1500-2000 for den tror jeg.

Ja, men det er lav oppløsning, slik at hun ikke kan lage forstørrelser selv av de bildene. Man må betale ti ganger mer for en høyoppløselig CD.

Fame er overpriset, og litt stereotypt.

Når det gjelder gavekortet, har jeg fått slike mange ganger i året , så det er sikkert greit at du bruker det. Har ikke tenkt på det som personlig.

Ja, men det er lav oppløsning, slik at hun ikke kan lage forstørrelser selv av de bildene. Man må betale ti ganger mer for en høyoppløselig CD.

Fame er overpriset, og litt stereotypt.

Når det gjelder gavekortet, har jeg fått slike mange ganger i året , så det er sikkert greit at du bruker det. Har ikke tenkt på det som personlig.

Bildene var knalltøffe i alle fall! Ikke noe oppstilt og stereotypt der altså - spreke og stilige bilder var det. :o)

Må ringe Fame og høre etterpå.

Annonse

Jeg vet ikke om du kan overta gavekortet, men det er vel bare å ta en telefon?

Vi var forresten på fame i Oslo i sommer (vi vant vi også....). Bildene av ungene var så fine at jeg selvsagt ikke klarte å la vær å kjøpe flere enn det ene vi fikk gratis...

Fame er flinke, bildene er nydelige, og de er annerledes enn andre.

Men DYRE! Den billigste cd'en koster 4000,- Den kan du ikke skrive ut fra. Den dyreste, der du selv kan skrive ut bildene, koster ca. 17 000,-

Men klarer du deg med den ene bildet du får gratis, blir det jo billig :)

Bildene var knalltøffe i alle fall! Ikke noe oppstilt og stereotypt der altså - spreke og stilige bilder var det. :o)

Må ringe Fame og høre etterpå.

Nei oppstilte er de ikke, men stereotype er de. ;-) De er jo like alle sammen. Alle familier ser bare såååå overlykkelige ut og hopper og spretter rundt i dongribukser og matchende t-skjorter mot hvit bakgrunn.

Syns jeg. ;-)

Nei oppstilte er de ikke, men stereotype er de. ;-) De er jo like alle sammen. Alle familier ser bare såååå overlykkelige ut og hopper og spretter rundt i dongribukser og matchende t-skjorter mot hvit bakgrunn.

Syns jeg. ;-)

Enig! ;) Var artige til å begynne med, men kjedelige etterhvert...

Folk gjøre veldig mye rart. Og det er sikkert noen som betaler slike priser. Vi tok bilder der en gang. To familer + besteforeldre. Da hadde det blitt 5000 for hver av oss, og jeg hadde heller betalt det enn 3000 for et medium stort bilde.

Men det endte med at jeg ikke kjøpte noen. Jeg synes faktisk ikke bildene var så bra. (Men så er jeg veldig kresen når det gjelder bilder, og tar noen tusen bilder selv hvert år)

Vi fikk et "tilbud" fra Fame. Bestill bilder for 10.000 kr, så skal dere få med cd-rom på kjøpet ;o)

Jeg vet ikke om du kan overta gavekortet, men det er vel bare å ta en telefon?

Vi var forresten på fame i Oslo i sommer (vi vant vi også....). Bildene av ungene var så fine at jeg selvsagt ikke klarte å la vær å kjøpe flere enn det ene vi fikk gratis...

Fame er flinke, bildene er nydelige, og de er annerledes enn andre.

Men DYRE! Den billigste cd'en koster 4000,- Den kan du ikke skrive ut fra. Den dyreste, der du selv kan skrive ut bildene, koster ca. 17 000,-

Men klarer du deg med den ene bildet du får gratis, blir det jo billig :)

Jeg fikk helt greit overta gavekortet og selv om det måtte brukes innen 15. mars så var det ikke noe problem, hun bare flyttet fristen til over påske siden de ikke hadde noen timer som passe før da. :o)

*Gleder seg* Den rimeligste cd'n koster 4-5000,- ja, den dyreste 12.000,-.... *Sukk* Jaja. Får se hva jeg gjør, altså - den dyreste blir det jo IKKE!, men det spørs om mor klarer å la være med den billigste...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...