Gå til innhold

Noen som har prøvd Bailine e.l?

Anbefalte innlegg

Hei damer. Litt utenfor tema, men det får stå sin prøve...Nå som vår og sommer etter hvert står for døren gremmes jeg av mine store lår. Var ute for å kjøpe jeans i dag og syntes ingenting var pent på meg. Hovedproblemet mitt er nok at jeg er kort (under 1.60) normalt bygget, og dermed blir bena også kortere, og bena ikke akkurat lange og smekre. Jeg trener mye, men ikke trening som gjør at lårene blir store.Når vekta går ned er ikke dette på låra. Lurte derfor på om det var noen andre damer der ute som hadde prøvd figurslanking av noe slag - med et godt resultat? Det gjør ingenting om jeg går ned 5 kg i en slik prosess - bare positivt- men det holder også bra. (bruker strls 38). Gidder ikke kaste en masse penger ut av vinduet for noe som ikke funker liksom...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300432-noen-som-har-pr%C3%B8vd-bailine-el/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det funker! :) Har selv prøvd, og det er verdt pengene. Og ettersom du trener(styrke) så holder det seg sikkert etterpå og. Anbefales! Og du, start på høy styrke så får du maksimalt ut av det!

Var det Bailaine du hadde prøvd? hvor mye gikk du ned? Hvor mange behandlinger?

Jeg har prøvd, og det fungerer!

Man må ha ganske mange behandlinger, og det er dyrt, men jeg synes det var verdt det.

Brukte det for å komme meg igang igjen etter en liten operasjon, og kombinerte etterhvert med styrketrening, og har blitt mye strammere siden september da jeg begynte. Prøver et opphold nå for å se om det "holder" med bare styrketrening, men kan hende jeg begynner igjen før jeg mister statusen som "stamkunde" (billigere da)

Det funker! :) Har selv prøvd, og det er verdt pengene. Og ettersom du trener(styrke) så holder det seg sikkert etterpå og. Anbefales! Og du, start på høy styrke så får du maksimalt ut av det!

Så fantastisk. Jeg er villig til å bruke noen kroner på noe som funker. Kan du si noe om prisen også? Stemmer det at du må fortsette å vedlikeholde behandlingene for at det ikke skal skli ut? Det blir jo dyrt i lengden. Har tidligere brukt 5000 på bena mine ved at jeg fjernet sprengte blodårer som var skjemmende. Det er jo heldigvis permanent, selvom det alltid vil dukke opp nye blodårer...

Jeg husker jeg fikk tilbud om en gratis prøvetime med bailine når eldstejenta var ca 6 mnd gammel. Jeg sleit fortsatt litt med bekkenløsning etter fødselen. Behandlingen var grusomt vond for meg!! Når de kom til hoftebeinet mitt hylte jeg av smerte og nekta å fortsette. Det er den eneste erfaringen jeg har med bailine ;-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...