Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fuglelopper? Har dere katt så kan det være katten som drar dem med seg inn etter å ha lekt seg i fuglereder. Ikke farlig, men klør som bare fy! Loppene dør etter kort tid når de ikke er på en fugl.

Ja, vi har katt. Men ho fikk dem også da vi var på fjellet i helgen. Dessuten har ikke jeg fått noen.

Kan man sjekke katten for dette?

Ja, vi har katt. Men ho fikk dem også da vi var på fjellet i helgen. Dessuten har ikke jeg fått noen.

Det er vel ikke så uvanlig å få fuglelopper i hytter heller, selv om jeg ville tro at det var for mye vinter ennå til at det kan skje (tror det er verst på våren). Men fuglelopper klør ihvertfall innmari...

Det er ikke vannkopper da? Min datter fikk vannkopper uten feber eller nedsatt allmenntilstand.

Man reagerer svært ulikt på fuglelopper - jeg hadde digre "myggestikk" som klødde som rene helvete nedover begge beina og de klødde i et par uker! Verken mann eller barn merket noe som helst. *Snøft*

Det er vel ikke så uvanlig å få fuglelopper i hytter heller, selv om jeg ville tro at det var for mye vinter ennå til at det kan skje (tror det er verst på våren). Men fuglelopper klør ihvertfall innmari...

Det er ikke vannkopper da? Min datter fikk vannkopper uten feber eller nedsatt allmenntilstand.

Vannkopper er vel de man får arr etter. I såfall har ho hatt det:-)

Byttet alt av sengetøy i går, men ho fikk fortsatt et par nye i natt. Vi får se det an et par dager til, så får vi heller oppsøke lege.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...