Gå til innhold

Fotograf-spørsmål igjen...

Anbefalte innlegg

Hvordan få en 3-åring til å være samarbeidsvillig og se glad og fornøyd ut? Ber jeg henne smile setter hun opp et rart tryne som ikke ligner på noe smil, men hun tror at hun smiler. ;)

Vet at mange fotografer er råe på sånt, men vet jo ikke om det alltid er sånn.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300482-fotograf-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tatjana

Vår lokale fotograf er et geni når det gjelder å fange inn smil og naturlige ansiktsuttrykk. Han har flere ganger sagt at det ikke trenger å være et smil forresten, ofte blir det påklistret. Men han har en engels tålmodighet, setter av god tid til barnefotografering og han kan stå og vente og vente og vente på det riktige øyeblikket, det riktige uttrykket.

Mine unger oppfører seg alltid helt annerledes når fotografen ber dem om noe, enn når jeg gjør det forresten. Når jeg tar fram kameraet, kan de sette opp de verste grimaser eller stive smil, men det har de aldri gjort hos fotografen. Selv ikke som toåringer.

Vår lokale fotograf er et geni når det gjelder å fange inn smil og naturlige ansiktsuttrykk. Han har flere ganger sagt at det ikke trenger å være et smil forresten, ofte blir det påklistret. Men han har en engels tålmodighet, setter av god tid til barnefotografering og han kan stå og vente og vente og vente på det riktige øyeblikket, det riktige uttrykket.

Mine unger oppfører seg alltid helt annerledes når fotografen ber dem om noe, enn når jeg gjør det forresten. Når jeg tar fram kameraet, kan de sette opp de verste grimaser eller stive smil, men det har de aldri gjort hos fotografen. Selv ikke som toåringer.

Kan vel iallfall få noen gode/artige bilder av frøken Vilikke da. ;)

Nei, jeg får bare legge bekymringene til side og glede meg til å se bildene. :D

Gjest det går bra

Flinke fotografer klarer dette, de ser også om dagen er veldig uheldig, og setter opp en ny time uten ekstra kostnad hvis alt skjærer seg.

Det var vanskeligere når man brukte film, men i dag kan det knipses kanskje tusen ganger i løpet av en time uten at det koster noe mer.

Fotografen vi bruker, ser helst at ikke foreldrene står ved siden av og instuererer, da kommer ofte de smilegrimasene..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...