Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå nærmer det seg skuddår i rasende fart.

Er det noen av dere damer som har tenkt å benytte sjansen til å fri?

Vi har bestemt oss for å gifte oss, men ingen har egentlig fridd.

Jeg hadde en tanke om å kanskje gjøre noe spesielt ut av dette den 29, men jeg er helt tom for ideer. Jeg er også helt tømt for energi for tiden, så det må være noe enkelt og overraskende som kan skje hjemme, med ungene til stede (evt. etter leggetid).

Noen som har noen kreative ideer?

Evt. Hvordan var deres frieri?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300484-har-du-tenkt-%C3%A5-fri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3788458

Jeg har lurt på det samme, som du ser.....

Har egentlig bestemt meg for å la det ligge (faktisk), og jeg må innrømme at en medvirkende årsak var at vi plutselig fikk invitasjon til bryllup til broren hans. Jeg vil ikke være med i en "stim" :-)

Men jeg fikk mange svar, og det jeg bet meg mest merke i var at "den som har mest lyst til å gifte seg må fri". Så hvis det ikke har skjedd noe før neste skuddår, så satser jeg på den jeg!!

:-)

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=3788458

Jeg har lurt på det samme, som du ser.....

Har egentlig bestemt meg for å la det ligge (faktisk), og jeg må innrømme at en medvirkende årsak var at vi plutselig fikk invitasjon til bryllup til broren hans. Jeg vil ikke være med i en "stim" :-)

Men jeg fikk mange svar, og det jeg bet meg mest merke i var at "den som har mest lyst til å gifte seg må fri". Så hvis det ikke har skjedd noe før neste skuddår, så satser jeg på den jeg!!

:-)

Takk for link. Jeg trodde nok det var flere i samme båt ja.

Jeg skjønner godt at du ikke vil gifte deg i en stim ;-)

Vi har jo blitt enige om å gifte oss, datoen er satt og vi mangler bare å sende ut invitasjoner til bryllupsfesten.

Det hadde likevel vært gøy å gjøre noe ekstra den dagen slik at en av oss liksom har fridd...

Men hva???

Jeg bare satt meg ned på kne og sa "du, jeg elsker deg og vil leve resten av livet sammen med deg, vil du gifte deg med meg, kjære?"

Han svarte "kødder du?" som han også gjorde begge gangene jeg har fortalt at jeg har vært gravid. ;) Så svarte han ja etterpå da.

Jeg orket ikke å vente til skuddår, så jeg fridde på første nyttårsdag for et par år siden.

Jeg bare satt meg ned på kne og sa "du, jeg elsker deg og vil leve resten av livet sammen med deg, vil du gifte deg med meg, kjære?"

Han svarte "kødder du?" som han også gjorde begge gangene jeg har fortalt at jeg har vært gravid. ;) Så svarte han ja etterpå da.

Jeg orket ikke å vente til skuddår, så jeg fridde på første nyttårsdag for et par år siden.

Mr Romantic, den karen der. Jeg må være gift med en slektning av han ;o)

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1204142356' post='3815107]

Mr Romantic, den karen der. Jeg må være gift med en slektning av han ;o)

---men ingenting slår svogeren min: Til min søster: "Jeg skjønner det er viktigere for deg å være gift enn det er for meg å ikke være gift - så OK, greit vi gifter oss."

---men ingenting slår svogeren min: Til min søster: "Jeg skjønner det er viktigere for deg å være gift enn det er for meg å ikke være gift - så OK, greit vi gifter oss."

LOL!

En venninne opplevde kortvarianten av den der: "Du skal få det som du vil", sa han, helt uten forvarsel eller angivelse av tema.

Det tok litt tid før hun skjønte at han siktet til giftemål og ikke til f eks hva de skulle ha til middag den dagen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...