Gå til innhold

Fotograf - hva ha på "storjente"?

Anbefalte innlegg

Ungene skal altså til fotografen over påske og jeg ser for meg at det blir tatt en runde med bilder av begge to i pene hverdagsantrekk og deretter en runde av en og en hvor de har på noe som speiler dem på et vis.

Poden driver med en ballsport og jeg hadde rett og slett tenkt å kle ham opp i drakt + ball og la ham leke seg foran kamera.

Men så er det Frk. Snupp på 7,5 år da... Som ikke har noen hobby på den måten ennå. Hun er glad i å pynte seg, kle seg ut, tegne, male (nei, malefrakk og alpert er ikke aktuelt!), perler og sånne hobbyting, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skulle fått til det uttrykket på et bilde? Synes i grunnen hun er litt for stor til å ha med seg en bamse eller noe sånt også og kan egentlig ikke komme på noe hun er spesielt knyttet til som viser _henne_ på et vis heller...

Noen tips?!?! Pliiis!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300486-fotograf-hva-ha-p%C3%A5-storjente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å ta med noe av produksjonen hennes? Perlekjeder i massevis, f.eks? Eller perlebrettene (kaste i været/la det regne perler over henne?)

Eller bare la henne pynte seg, siden hun er i den alderen.

*Hehe* Synes jeg ser trynet på fotografen når jeg kommer med 20.000 perler som jeg skal kaste over jentungen og utover hele studioet... ;o)

Njah. Håper hun har noen gode forslag selv i grunnen...

Hva med å ta med noe av produksjonen hennes? Perlekjeder i massevis, f.eks? Eller perlebrettene (kaste i været/la det regne perler over henne?)

Eller bare la henne pynte seg, siden hun er i den alderen.

''(kaste i været/la det regne perler over henne?) ''

Hjelpe meg! Jeg er glad for at jeg ikke er ryddejente hos fotografen som tillater dette..! ;o)

Annonse

Jeg ville hatt på henne et vanlig hverdagsantrekk, f.eks olabukse og en genser eller tunika. Og latt henne være barbeint.

Vi var hos fotograf med ungene da Lillesøster var liten, da hadde Storebror på seg mørkeblå, litt lang shorts og en korterma gul piquetskjorte. Det blei veldig fine bilder, både sort-hvitt og farge.

Jeg tenker på om hun kanskje har en sykkel/sparkesykkel hun er glad i, også kanskje kle henne litt deretter? Tar litt plass, men jeg tror det kunne blitt stilige bilder. Eller baller, trikser hun litt kanskje med dem i lufta? Eller konstentrert bilde av henne når hun trer store glassperler på en snor?

Gjest sykkel er fint

Jeg tenker på om hun kanskje har en sykkel/sparkesykkel hun er glad i, også kanskje kle henne litt deretter? Tar litt plass, men jeg tror det kunne blitt stilige bilder. Eller baller, trikser hun litt kanskje med dem i lufta? Eller konstentrert bilde av henne når hun trer store glassperler på en snor?

Sykkel / sparkesykkel hørtes fint ut, særlig hvis det skal henge ved siden av bilde av broren i fotballutstyr.

Ser liksom litt for meg mammas høyhelte sko, leppestift, masse smykker og kanskje mammas kjole og... Skikkelig "jeg har rotet i mammas skap-og elsker å pynte meg-bilde"

Kan bli kult:o)

Bare synd at det er dårlig med høyhælte sko og kjoler som egner seg i mammas skap... ;o)

Men det var en god ide! :o) Takker!

Annonse

Sykkel / sparkesykkel hørtes fint ut, særlig hvis det skal henge ved siden av bilde av broren i fotballutstyr.

Om poden i utstyret kommer på veggen er usikkert, men jeg tror bildene av han kan bli knalltøffe!

Hun er jeg veldig usikker på altså... Heldigvis har jeg nesten en mnd å tenke på ennå! Hun er veldig glad i trampolina, men den er litt i største laget å drasse inn i studio kanskje...? ;o)

Kanskje låne et staffeli og la henne stå å male - kanskje i alpelue?

Nei - det er ikke aktuelt! :o) Sååå opptatt av det er hun ikke, skjønt hun sier hun skal bli kunstner når hun blir stor... Eller kokk. Eller noe annet. :o)

Nei, jeg vet sannelig ikke.

AneM1365380603

Jeg ser for meg at hun vil matche broren perfekt om hun har på seg en hvit og litt posete bukse, sånn med snøring nede. Så kan hun ha samme farve på overdelen som han har på trøya. Jeg regner med du vil ha bilder av dem sammen også, greit om de begge kjører en sporty stil da.

Jeg ser for meg at hun vil matche broren perfekt om hun har på seg en hvit og litt posete bukse, sånn med snøring nede. Så kan hun ha samme farve på overdelen som han har på trøya. Jeg regner med du vil ha bilder av dem sammen også, greit om de begge kjører en sporty stil da.

Tenkte å ha singel-bilder med aktivitetsantrekk og fellesbilder med pene hverdagsantrekk egentlig. Men hvem vet - kanskje fotografen foreslår noe annet!? :o) Gleder meg villt!

Om poden i utstyret kommer på veggen er usikkert, men jeg tror bildene av han kan bli knalltøffe!

Hun er jeg veldig usikker på altså... Heldigvis har jeg nesten en mnd å tenke på ennå! Hun er veldig glad i trampolina, men den er litt i største laget å drasse inn i studio kanskje...? ;o)

Trampolina *hehehe* Ser det for meg! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...