Gå til innhold

Fotograf - hva ha på "storjente"?

Anbefalte innlegg

Om poden i utstyret kommer på veggen er usikkert, men jeg tror bildene av han kan bli knalltøffe!

Hun er jeg veldig usikker på altså... Heldigvis har jeg nesten en mnd å tenke på ennå! Hun er veldig glad i trampolina, men den er litt i største laget å drasse inn i studio kanskje...? ;o)

Hva med hoppetau eller rokkering da?

Fortsetter under...

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1204125187' post='3814929]

''(kaste i været/la det regne perler over henne?) ''

Hjelpe meg! Jeg er glad for at jeg ikke er ryddejente hos fotografen som tillater dette..! ;o)

Støvbrett, vettu - kjapt å rydde opp etterpå på et (ellers) ryddig gulv :-)

Annonse

Hva liker hun å kle seg ut som, da? Hvis hun har et yndlingsantrekk kan du jo bruke det?

Ellers kunne du tatt med en stor tegneblokk, mange fargeblyanter som strøs rundt på gulvet, kanskje også sammen med perler og andre småting hun liker? Jenta ligger på magen og tegner, men ser opp på fotografen?

Jeg synes det er finest med litt røffe klær på bildene, ikke sånn styla med kjole og greir (bortsett fra hvis det er utkledningstøy -prinsessekjole m diverse utstyr -men da må det være helt gjennomført med gullsko, diadem og greier).

Jeg fikk kjempefine bilder av min 8 åring på bildene fra Fame. Hun har kun hvit singlet og en militærgrønn, litt posete buke. Lyst hår og sommerbrun. Skikkelig fin ble hun :)

Hva liker hun å kle seg ut som, da? Hvis hun har et yndlingsantrekk kan du jo bruke det?

Ellers kunne du tatt med en stor tegneblokk, mange fargeblyanter som strøs rundt på gulvet, kanskje også sammen med perler og andre småting hun liker? Jenta ligger på magen og tegner, men ser opp på fotografen?

Jeg synes det er finest med litt røffe klær på bildene, ikke sånn styla med kjole og greir (bortsett fra hvis det er utkledningstøy -prinsessekjole m diverse utstyr -men da må det være helt gjennomført med gullsko, diadem og greier).

Jeg fikk kjempefine bilder av min 8 åring på bildene fra Fame. Hun har kun hvit singlet og en militærgrønn, litt posete buke. Lyst hår og sommerbrun. Skikkelig fin ble hun :)

Det blir en enkel selekjole med en enkel hvit topp inni tenker jeg, musefletter og bare legger og bein. Hoppetau etter Pekkalines forslag - noe både jeg og stemora falt for med en gang! :o)

Men tegnesaker utover golvet var en kjempeide! *Tar med det også*

Det blir en enkel selekjole med en enkel hvit topp inni tenker jeg, musefletter og bare legger og bein. Hoppetau etter Pekkalines forslag - noe både jeg og stemora falt for med en gang! :o)

Men tegnesaker utover golvet var en kjempeide! *Tar med det også*

Det blir sikkert kjempekoselig bilde *ser det for meg*

Lykke til! det er bare nå hun ser ut som hun gjør, så det er verdt pengen å gå til en skikkelig fotograf!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...