Gå til innhold

Beskjed om oppdatering

Anbefalte innlegg

Gjest snart mamma til to.

Hei, jeg leste i en tidligere tråd at man ønsker flere gladmeldinger om små og store ting her på forumet. Min lille gladmeling er at vi har nå fått beskjed om å lever inn oppdatert helse og politiatest. Vi fikk beskjed om region på tirsdag forrige uke og allerede på mandag fikk vi beskjed om oppdatering!!! Vi håper nå at tildelingen er rundt hjørnet. Rommet er allerede malt og sengen skal settes sammen!

Dette var en gladmelding fra meg!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300492-beskjed-om-oppdatering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mattias1365380379

Oi, så spennende, da er det nok ikke lenge før (-:

Vi fikk distrikt i forrige uke, med beskjed om at vi kunne begynne med oppdateringer av attester, kanskje det er noe på gang for oss også???

Lykke til, håper dere snart blir 4!!!

Hilsen fra

Oi, så spennende, da er det nok ikke lenge før (-:

Vi fikk distrikt i forrige uke, med beskjed om at vi kunne begynne med oppdateringer av attester, kanskje det er noe på gang for oss også???

Lykke til, håper dere snart blir 4!!!

Hilsen fra

Dat høres ut som om det er noe på gang for dere også. Vi krysser fingrer og tær. Har prøvd å sende deg mail, men får det bare i retur. Skiftet adresser???

Vi sitter bare å venter på gladmelding fra dere. ( så sjekker vi mailen ofte i tilfelle distrikt for oss.....) Hils og hilser

Annonse

Åh, så trivelig å høre gladmeldinger her!!! Regner med det kommer flere galdmeldinger om kort tid. Det blir spennende å høre.

Ønsker jo selvsagt en gladmelding her også. Vi fikk distrikt i desember 2006!

Gleder meg til å høre flere glade nyheter, og krysser fingrene for alle ventere.

Mattias1365380379

Dat høres ut som om det er noe på gang for dere også. Vi krysser fingrer og tær. Har prøvd å sende deg mail, men får det bare i retur. Skiftet adresser???

Vi sitter bare å venter på gladmelding fra dere. ( så sjekker vi mailen ofte i tilfelle distrikt for oss.....) Hils og hilser

Hei!

Forsøkte også å maile deg da vi fikk distrikt, men fikk den også i retur pga feil adresse.

Min adresse er [email protected] (ikke punktum mellom for- og etternavnet mitt).

Gjør veldig gjerne et nytt forsøk!!!

Hils du også (-:

Hei!

Forsøkte også å maile deg da vi fikk distrikt, men fikk den også i retur pga feil adresse.

Min adresse er [email protected] (ikke punktum mellom for- og etternavnet mitt).

Gjør veldig gjerne et nytt forsøk!!!

Hils du også (-:

Tusen takk.

Jeg prøver i kveld.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...