Gå til innhold

En gladmelding fra meg også; Vi er igang igjen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei !

Så kjekt å høre, ønsker dere lykke til videre på veien mot nok en Colombia skatt. Vi har også inne søknad hos barnevernet,skal ha samtale rett etter påske :)

Gleder oss stort og håper vi er så heldig at vi får oppleve å få et barn til med tiden.

Hilsen mamma til verdens beste jente

Gjest Også en tredjegangssøker..

Så kjekt å høre at dere også er i gang igjen!

Vi er også 3.gangssøkere på Colombia, men ønsker å være anonyme til godkjennelsen er i boks.

Kan røpe at vi vet hvem hverandre er... *smiler*

Colombiamamma

Så kjekt å høre at dere også er i gang igjen!

Vi er også 3.gangssøkere på Colombia, men ønsker å være anonyme til godkjennelsen er i boks.

Kan røpe at vi vet hvem hverandre er... *smiler*

Enda mer nygjerrig blir jeg.....jaja. Scanner hode for å finne ut hvem du kan være....men det er flere mulige valg.

Vi er litt bak dere i løypen, men håper vi kommer etter i systemet om noen måneder.

WOW. så flott.. dette har gått meg hus forbi..

jeg tenkte på deg i dag, og tenkte at nå må jeg se å få avgårde en mail til deg siden det er så lenge siden..

He he... mail kommer mest sannsynlig i morgen.

klem fra meg her i england

Gratulerer med avgjerda!

Me er òg i gang med nummer tre, men det visst du kanskje? Papira skal vel vera på veg til Peru i desse dagar, håpar eg! Eller i alle fall veldig snart.

Så artig, me har halde meir eller mindre følgje gjennom alle tre prosessane, me då!

Colombiamamma

Gratulerer med avgjerda!

Me er òg i gang med nummer tre, men det visst du kanskje? Papira skal vel vera på veg til Peru i desse dagar, håpar eg! Eller i alle fall veldig snart.

Så artig, me har halde meir eller mindre følgje gjennom alle tre prosessane, me då!

Ja hegemy. Hadde fått med meg at dere var igang igjen.

Må si det er like spennende denne 3. gangen som det var 1. gangen om enn på en litt annen måte.

Hadde vært kjekt å hilse på deg familien engang. Det er jammen lenge siden sist jeg så deg nå. Du får gi et hint når dere er på min kant av landet, så kan det jo være vi kan får det til.

Lykke til med prosessen videre!

Klem

Annonse

Colombiamamma

WOW. så flott.. dette har gått meg hus forbi..

jeg tenkte på deg i dag, og tenkte at nå må jeg se å få avgårde en mail til deg siden det er så lenge siden..

He he... mail kommer mest sannsynlig i morgen.

klem fra meg her i england

Vi er igang igjen og det føles bare så riktig! Vi har jo alltid ønsket oss mange barn, men dette blir nok det siste. Det er ufattelig lang ventetid nå. La oss bare håpe prosessen i Norge går raskt og greit, så skal vi vell overleve ventingen også denne gangen.

Vi snakkes.

Klem

Colombiamamma

Hei !

Så kjekt å høre, ønsker dere lykke til videre på veien mot nok en Colombia skatt. Vi har også inne søknad hos barnevernet,skal ha samtale rett etter påske :)

Gleder oss stort og håper vi er så heldig at vi får oppleve å få et barn til med tiden.

Hilsen mamma til verdens beste jente

Takk for det! Blir spennende å følge dere også på veien mot et barn til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...