Gjest delilah27 Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Hei jeg hadde en graviditet uten for livmoren i november 2007 , det var da også tegn til at det muligen hadde vært et foster også i livmoren. Jeg måtte fjerne den høyre eggstokken. Jeg har hatt regelmessig mens i månende etter denne opperasjonen. Men det virker som om livmoren min vokser og jeg har lagt på meg, selv om jeg ikke har gjort endringer i kostholdet og trener regelmessig, jeg har lagt på meg mest på nederste del av magen. Jeg har også hatt problemmer med hjerte klapp og høypuls den siste tiden. Siden jeg har følt meg kvalm og uvel den siste tiden har jeg testet meg 4 ganger siden opperasjonen, men alle testene har vært negative. Jeg synes til tider at jeg kjenner veldig små bevegelser nederst i magen og begynner å lure på om jeg kan være gravid selv med regelmessig mens og negative tester??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/300595-mulig-%C3%A5-v%C3%A6re-gravid-med-negativ-test-og-mens/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.