Gå til innhold

Sutter på tommelen, hvordan slutte...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest storbaby

Jeg er 35 år og sutter fortsatt på tommelen.....

Jeg er gift og har 3 barn. Om kvelden når barna har lagt seg og mannen min jobber, sitter jeg foran tv og sutter på tommelen. Kan gjøre det i timesvis.

Trøster meg selv med at det er bedre enn å røyke, men vurderer nå regulering siden tennene har blitt skjeve.

Gjest Trenger kloke råd nå.

Tss... Hvorfor må han slutte nå da? De blir fort nok store og om noen år finner han selv ut at det er på tide å slutte.

Jeg kjenner mange som har "tomlet" til etter skolestart, og det har gått bra med alle sammen;o)

Hun må slutte fordi han har atopisk eksem og tommelen ramler snart fra hverandre av åpne sår.... :o(

Suttingen på tommlene gjørt alt enda værre og smøring med kortison blir jo vanskelig når det suttes av så snart det er smurt på.

Annonse

trollemor;o)

Hun må slutte fordi han har atopisk eksem og tommelen ramler snart fra hverandre av åpne sår.... :o(

Suttingen på tommlene gjørt alt enda værre og smøring med kortison blir jo vanskelig når det suttes av så snart det er smurt på.

Ok, da skjønner jeg. Jeg har desverre ingen gode råd:o(

Hei,

Kan det være et alternativ å la ham sove med hvite bomullshansker? Jeg har ikke sett det i barnestørrelse, men det selges i allefall til voksne på apoteket, så et eller annet sted burde det også være mulig å få tak til barn. Hvis dere først smører inn hendene, og så tar på hansker og fester dem rundt håndleddene på en skånsom måte, det finnes en form for bandasje som vil kunne holde hansker på plass som selges på apoteket, den er oransj og jeg har glemt navnet, men kan finne det ut hvis du er interessert. Han vil ikke kunne få av hanskene, men huden hans vil heller ikke bli belastet ved denne løsningen.

Gjest trenger kloke råd nå

Hei,

Kan det være et alternativ å la ham sove med hvite bomullshansker? Jeg har ikke sett det i barnestørrelse, men det selges i allefall til voksne på apoteket, så et eller annet sted burde det også være mulig å få tak til barn. Hvis dere først smører inn hendene, og så tar på hansker og fester dem rundt håndleddene på en skånsom måte, det finnes en form for bandasje som vil kunne holde hansker på plass som selges på apoteket, den er oransj og jeg har glemt navnet, men kan finne det ut hvis du er interessert. Han vil ikke kunne få av hanskene, men huden hans vil heller ikke bli belastet ved denne løsningen.

Takk for tipset.

Skal forhøre meg på apoteket eller en bandagist.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...