Gå til innhold

Nå er det lenge siden nå!

Anbefalte innlegg

Gjest Mor til to prinsesser

Etter maaange månder hvor jeg ikke har vært inne her så tenkte jeg i dag å "stikke innom" Det er koselig å følge litt med selv om vi er ferdige med våre prosesser.

I disse dagene er det 7 år siden vi første gang var i Kina for å hente eldstejenta hjem, og det var stort :-) Men det vet jo mange av dere - og dere andre vil nok få oppleve det. Skjønner jo at dere som nå venter på Kina må være særs tålmodige. Skulle ønske jeg kunne trøste dere, men vet av egenerfaring at det ikke nytter. Men dere når målet til slutt - det er garantert:-))

Vi har nå to jenter fra Kina og de er selvfølgelig verdens vakreste, snilleste og mest fantastiske barn. Men spøk til side, det går veldig bra, vi har ikke opplevd problemer av noe art, ungene trives med skole/barnehage, og de vokser og utvikler seg. Den ene er veldig opptatt av Kina og sitt opphav, mens den andre synes det er helt uinteressant :-)

Vel, dette var igrunnen ikke noe innlegg av hverken den ene eller andre kategori, bare et ønske om å sende et innlegg, og fortelle at vi er så takknemlige for de to prinsessene vi har fått lov å bli mamma og pappa til.

Lykke til dere ventende :-)

Hilsen "Kinesermor" som nå må ha annet nick for noen andre har tatt det - sånn går det når jeg er lenge borte :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300643-n%C3%A5-er-det-lenge-siden-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig med et innlegg til å bli glad av. Man trenger jo ikke ha noe spesielt å formidle for å legge inn noe. Som du ser er det veldig stille her inne. Det kan gå dager mellom hvert nye innlegg som kommer. Selv er jeg innom av og til for å se etter nytt, men er lite flink til å skrive innlegg selv. Jeg syntes det var utrolig fint å ha dette forumet da jeg ventet selv for sånn ca. 2,5 -3 år siden. Nå har vi startet på nytt, men jeg er overhodet ikke i ventemodus enda. Heldigvis. Det blir jo langt opp og frem denne gangen.

Så fint å høre at det går bra med jentene dine. Ikke noe er bedre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...