Gå til innhold

Sykemeldt - Alvorlig depresjon

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

mariaflyfly

hidi, the scorpion - Tusen takk for et svar.

Til alle andre: Jeg forstår ikke hva som går av dere. Jeg skriver et innlegg der jeg spør om noen slags tanker på om min jobb/lege situasjon. Nesten ingen svarer på det jeg trenger hjelp om. Psykiateren sier: Gå til psykolog, ta medisiner.

Jeg svarer ganske så sint og frustrert over et annet innlegg til psykiateren og plutselig har alle noe å si. Ingen av dere tenkte dere sikkert to ganger om før dere skrev hvor ufattelig frekk jeg er, om at jeg staver feil og burde holde kjeft (uten å si akkuratt det rett ut).

Jeg tror ikke dere engang prøver å se ting fra min side. Kan dere ikke bare lese emne tittelen og forstå hvor frustrert jeg er .

Sykemeldt - Alvorlig depresjon - fantastisk

Finn en feil...

Du velger å overse fullstendig det faktum at noen kom med innspill til hvordan du selv kan gjøre en innsats i forhold til å mestre situasjonen din.

Ja, det er uholdbart at du må vente lenge for å få behandling. I mellomtiden er det noen grep du selv kan gjøre for å få det bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...