Gå til innhold

Hva skal dere i påsken?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

15

• Aliza1365380759

14

• Lillemus

6

• mariaflyfly

6

Mest aktive i denne tråden

Har ungene i palmehelga til onsdag formiddag og det blir veldig oppstykket for jeg skal jobbe både lørdag og mandag. :o( Så vi blir bare hjemme og tar det helt piano tenker jeg. Sannsynligvis drar vi til min kjære etter jobb på lørdag og hjem utpå søndag, men vi blir hjemme fra mandag - onsdag regner jeg med.

Fra onsdag og over påske har vi kjærestepåske, men aner ikke hva vi finner på. Blir det bra vær låner vi vel hytta til svigerinna mi tenker jeg.

Gjest mora2

Vi blir hjemme.

Vi skal male på egg, lage påskefigurer og kose oss sammen!

Spille spill, og ha egg jakten :0) Det er moro!!

Blir garantert turer på heia, med pølser og kakao.

En av dagene pleier vi innvitere min mor på påskefrokost.

Da steller vi litt ekstra god mat og blåser egg.

Regner med meg og snaxy stikker ut et par kvelder, om alt ordner seg med barnevakt. Påskedansen er tradisjon :0)

Annonse

Gjest klaymen

Vi jobber som vanlig, jeg mandag, tirsdag og onsdag, og han fredag og lørdag, så da blir det ikke mange dagene igjen å reise bort på. Så vi blir hjemme og pusser båt, og koser oss med masse godteri og god mat, og kanskje vi tar en tur til eller får besøk av noen venner eller familie som ikke reiser bort.

Her er det ikke noe snø i det hele tatt, men turer i skogen går bra. Og det er koselig å ta en tur ned til sjøen rett nedi her og gå i fjæra hvis det er fint vær. Kino er jo en mulighet, og badeland eller teknisk museum, men der er det ofte veldig fullt i feriene, så jeg vet ikke om vi gidder det

Annonse

Aliza1365380759

Hjem til mamma'n og pappa'n min :) Og så er det bare å få med seg storebror så blir det ordentlig hyttepåske, med kakao, appelsin, Kvikk Lunch og grillede pølser! :D Bare synd det er så lite snø..

Ja, og så må jeg nok innom de såkalte "svigerforeldrene" mine en tur også, når jeg først er i nærheten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...