Gå til innhold

Hva skal dere i påsken?

Anbefalte innlegg

Aliza1365380759

Jeg er en kommende svigermor, og det skjærer meg i hjertet når du skriver slik......:(

Hehe, er ikke så ille som det kan høres ut altså, "svigermor" og jeg har bare en tendens til å være grundig uenige om enkelte ting, men vi er gode venner likevel ;) Og når jeg sier "innom" mener jeg at jeg er der i 2-3 dager, det får være nok, jeg er jo hjemme for å være sammens med min egen familie også! :)

Fortsetter under...

• Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

15

• Aliza1365380759

14

• Lillemus

6

• mariaflyfly

6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Irriterende nysgjerrige folk...

Det er frivillig å svare, vet du?

Beklager, i tillegg til å være uhøflig - ser jeg også at jeg har lest feil i overskriften:-) Hihi, jaja - men dere har fortsatt ikke noe med det...

Jaja, innrømmer mine feil ihvertfall - det skal jeg ha;-)

hidi, the scorpion

Hehe, er ikke så ille som det kan høres ut altså, "svigermor" og jeg har bare en tendens til å være grundig uenige om enkelte ting, men vi er gode venner likevel ;) Og når jeg sier "innom" mener jeg at jeg er der i 2-3 dager, det får være nok, jeg er jo hjemme for å være sammens med min egen familie også! :)

Godt å høre!

*svigermor in spe puster lettet ut*

Annonse

hidi, the scorpion

Beklager, i tillegg til å være uhøflig - ser jeg også at jeg har lest feil i overskriften:-) Hihi, jaja - men dere har fortsatt ikke noe med det...

Jaja, innrømmer mine feil ihvertfall - det skal jeg ha;-)

Så ikke det selv engang :)

Jeg svarer heller ikke på slike spørsmål, og det er jo opp til hver enkelt av oss!

Gjest Teatrika

Jeg er en kommende svigermor, og det skjærer meg i hjertet når du skriver slik......:(

Hvorfor skjærer det deg i hjertet når folk skriver slik? Svigermor er da ikke samme person, og man liker ikke alle mennesker her i verden - det er da ikke din kommende svigermor hun snakker om...

Så ikke det selv engang :)

Jeg svarer heller ikke på slike spørsmål, og det er jo opp til hver enkelt av oss!

Huff, det var et helt idiotisk svar av meg, jeg vet det - men jeg blir så lei disse intetsigende innleggene... Akkurat ferdig med julepynt og julemat og julegaver vi ikke liker, så begynner påskemaset:-) Det er skikkelig syklubb her inne innimellom...

Men det var likevel unødvendig av meg å svare på den måten, og det beklager jeg.

hidi, the scorpion

Hvorfor skjærer det deg i hjertet når folk skriver slik? Svigermor er da ikke samme person, og man liker ikke alle mennesker her i verden - det er da ikke din kommende svigermor hun snakker om...

Det er _jeg_ som er den kommende svigermor! Å forklare noe til deg virker bare meningsløst...

Annonse

hidi, the scorpion

Du blir helt sikkert en strålende svigermor Hidi! Er det en nært forestående svigermortilværelse, eller ser du bare håpet i det fjerne..? :)

De er samboere...Jeg ser farene, fordi min sønn selvfølgelig er den beste noen kan få, så jeg holder en lav profil....

Takk for tilliten, Aliza, det var hyggelig å høre ;)

hidi, the scorpion

Huff, det var et helt idiotisk svar av meg, jeg vet det - men jeg blir så lei disse intetsigende innleggene... Akkurat ferdig med julepynt og julemat og julegaver vi ikke liker, så begynner påskemaset:-) Det er skikkelig syklubb her inne innimellom...

Men det var likevel unødvendig av meg å svare på den måten, og det beklager jeg.

Du trenger ikke å beklage deg for meg ;) Jeg har såvisst hatt mine syrlige angrep og vel så det!

Men som de svarer meg; start en ny interessant tråd ;)

Du trenger ikke å beklage deg for meg ;) Jeg har såvisst hatt mine syrlige angrep og vel så det!

Men som de svarer meg; start en ny interessant tråd ;)

Jepp, jeg skal det snart - etter å ha sett dokumentaren om sultbløffen... Da kan det hende det er noe meningsfullt å diskutere...

Ha en god kveld:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...