Gå til innhold

Gullkorn midt på natten ;-D

Anbefalte innlegg

Gjest Blikkboks

Min lille engel våknet i natt med frykelige voksesmerter. (Det er i alle fall det jeg konkluderte med at det var)....

Etter mye trøsting, gniing av ben, og på smøring av krem, ville han ha "runding med munn og øyne på".... "ja som smiler"

Jeg tenkte og tenkte, så plutselig kom jeg på at, joa runding med smil og øyne på, det er sikkert flour tabelett :-D

Ja, og det var det...... Så endelig fikk vi noen timer på øyet igjen :-D

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300855-gullkorn-midt-p%C3%A5-natten-d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, ja det er god medisin det!!

Vi har også en liten en som våkner med voksesmerter innimellom, og siden hans far også var plaget med det brukes det samme "medisin" som han fikk, nemlig å knyte et bånd rundt foten! Så når vi strever midt på natten med vondter i beina, må det knytes bånd både her og der, både bamsen og kosekatten har jo også vondt i foten... :-)

Gjest Blikkboks

Hehe, ja det er god medisin det!!

Vi har også en liten en som våkner med voksesmerter innimellom, og siden hans far også var plaget med det brukes det samme "medisin" som han fikk, nemlig å knyte et bånd rundt foten! Så når vi strever midt på natten med vondter i beina, må det knytes bånd både her og der, både bamsen og kosekatten har jo også vondt i foten... :-)

Lurt :-)

Gjest Blikkboks

''Jeg tenkte og tenkte, så plutselig kom jeg på at, joa runding med smil og øyne på, det er sikkert flour tabelett :-D''

Medisin god som gull der og da :o)

Absolutt, gikk veldig greit:-D (glad vi hadde glemt det den kvelden da, så ikke det ble dobbelt opp, men det hadde vel heller ikke vært noen krise, så lenge det kun var den natten)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...