Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sønnen min er snart 10 år, vi fikk ham da han var 5 mnd. For tiden er han inne i en grubleperiode hvor han er veldig opptatt av sine biologiske foreldre.

Her en dag spurte han meg om hva som var mitt høyeste ønske. Jeg svarte noe sånt som å ha god helse, våkne opp om morgenen og ikke ha vondt noen steder. Han tenkte litt på det og så sier han i fult alvor:

Mitt største ønske er å treffe den ordentlige mammaen og pappaen min, men det kan jeg ikke før jeg blir 18 år ( jeg hadde sagt det tidligere.)

En annen dag satt han og uffet seg over hvor kjedelig det var på skolen, og hvor kjedelig det var at kameratene han ikke var hjemme. Etter å tenkt litt sier han " jeg skulle ønske jeg bodde i Korea jeg for da hadde jeg bodd hos mammaen og pappaen min." Men så føyde han til,da måtte jeg gå på skolen i mange mange timer og det ahdde vært kjedelig det"

Tror konklusjonen ble at han har det gankse bra her hos oss. Det er ganske morsomt å høre når han sitter slik og tenker høyt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/300865-tanker-om-opphav/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...