filiokus81 Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Dere som vet alt, hva gjør man med dører som knirker? Smører dem med noe? Hva? Må døren hektes av? *gal av knirking* ) 0 Siter
Gjest Syber Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Jeg pleier å spraye på litt CRC i hengslene, fungerer fint! 0 Siter
filiokus81 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Skrevet 4. mars 2008 Jeg pleier å spraye på litt CRC i hengslene, fungerer fint! Hva er CRC? Og hekter du døren av? ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Hva er CRC? Og hekter du døren av? ) CRC er en sånn sprayboks med smøring. Du får den på bensinstasjoner, fargehandler og sånne Clas Ohlson-steder. Spray på hengslene uten å hekte av døra. 0 Siter
Platina Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har hørt at zalo funker på sånt, men jeg har ikke prøvd selv. 0 Siter
Gjest Tiona Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 CRC er en sånn sprayboks med smøring. Du får den på bensinstasjoner, fargehandler og sånne Clas Ohlson-steder. Spray på hengslene uten å hekte av døra. Bruker matolje det fungerer bra:) 0 Siter
pekkaline Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Bare bruk den oljen du bruker på bil låsen. Vi har ikke hektet av dørene. Prøv uten å gjøre det først? 0 Siter
filiokus81 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Skrevet 4. mars 2008 CRC er en sånn sprayboks med smøring. Du får den på bensinstasjoner, fargehandler og sånne Clas Ohlson-steder. Spray på hengslene uten å hekte av døra. Hørtes jo enkelt og greit ut! Takktakk ) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Hørtes jo enkelt og greit ut! Takktakk ) Støtter Syber i at CRC er suverent. Det kalles ikke "Verktøykasse på boks" for ingenting. :-) Spray rett på hengslene, altså der selve svingen på døra er, og problemet er borte. Ekstremt enkelt. 0 Siter
Sofline Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Foreldrene mine bruker noe de kaller symaskinolje, men hva det heter på fagspråk vet jeg ikke. Det fungerer bra. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Skrevet 4. mars 2008 Støtter Syber i at CRC er suverent. Det kalles ikke "Verktøykasse på boks" for ingenting. :-) Spray rett på hengslene, altså der selve svingen på døra er, og problemet er borte. Ekstremt enkelt. Jess, nå knirker det ikke lenger! Fantastisk ) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Jeg har hørt at zalo funker på sånt, men jeg har ikke prøvd selv. Zalo funker! 0 Siter
filiokus81 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Skrevet 4. mars 2008 Jeg pleier å spraye på litt CRC i hengslene, fungerer fint! Tusen takk for råd, jeg har herved et knirkefrit hjem ;o) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 4. mars 2008 Skrevet 4. mars 2008 Jess, nå knirker det ikke lenger! Fantastisk ) Så bra! Gjem på boksen, den får du helt sikkert bruk for igjen på andre områder. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.