Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvor mye sover deres små?

Min lille solstråle er litt over 4 mnd og sover masse (synes jeg da).

La henne kl 21 i går, hun sov til kl 8. Da lekte hun litt med seg selv i sengen, etter en stund gå jeg henne smokken og hun sov til 10. Deretter sto hun opp, ble stelt og fikk frokost. Lekte litt og sovnet igjen kl 12 og sover enda....

Er det så enkelt at hvis de er gode og mett så sover de godt?

Hun har for en tid tilbake lært å trille rundt og bruker mye energi på det. Så hun blir nok sliten og trett av å styre så mye på også.

Eller hva?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301174-s%C3%B8vn-til-de-sm%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snuppen våkner 06.00, som regel hver dag.

Men han får ikke lov å stå opp så tidlig...

Han legger seg 19.30.

Snuppa sover til 09-09.30. Da vekker jeg henne.

Hun legger seg 19.00, da er hun helt utkjørt.

''Snuppa sover til 09-09.30. Da vekker jeg henne. Hun legger seg 19.00, da er hun helt utkjørt.''

Hvor gammel er hun?

Hvis hun har 2-4 våkenperioder på ca 1,5-2 timer ville jeg vært fornøyd med det. Og hvis hun virker våken og opplagt når hun er våken da. Hvis hun hadde vært trøtt, trøttere trøttest hele tiden ville jeg hørt med helsesøster.

Babyen min er 7 mnd og er våken 2 timer på morgenen, 3 timer på dagen og 4 timer på ettermiddagen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...