Gå til innhold

Korea som land

Anbefalte innlegg

jordbær trollet

Jeg har blitt myye misforsrår i forige tråd men nå skal jeg forklare og være så nøyaktig som mulig. Jeg håper vi kan glemme det dumme og heller diskutere om mer hyggligere ting. Denne gangen skal DERE få skrive fritt av erfaringer osv. Om Korea. Jeg passer desverre ikke inn så takk for meg dere!

Mhv Jordbær Trollet

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301185-korea-som-land/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ViViola

Hei.

Nå var ikke jeg med i den forrige tråden din, ikke er jeg adoptant heller, men jeg leste tråden.

Du har veldig, veldig mange skrivefeil, feil bruk av ord og veldig "ugrei" setningsoppbygging. Og dette med alderen på sønnen ble også vanskelig å forstå siden du opererte med mange ulike tall. Men nok om det.

Poenget er vel det at om du har en eller annen vanske med å skrive, eksempelvis dysleksi eller er døv eller er fremmedspråklig, så er det smart å si det i første innlegg. Da blir alle mildere stemt med en gang, og gjør gode forsøk på å forstå hva du mener.

Lykke til videre, både med innlegg og de søte små! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301185-korea-som-land/#findComment-2438033
Del på andre sider

Hei.

Nå var ikke jeg med i den forrige tråden din, ikke er jeg adoptant heller, men jeg leste tråden.

Du har veldig, veldig mange skrivefeil, feil bruk av ord og veldig "ugrei" setningsoppbygging. Og dette med alderen på sønnen ble også vanskelig å forstå siden du opererte med mange ulike tall. Men nok om det.

Poenget er vel det at om du har en eller annen vanske med å skrive, eksempelvis dysleksi eller er døv eller er fremmedspråklig, så er det smart å si det i første innlegg. Da blir alle mildere stemt med en gang, og gjør gode forsøk på å forstå hva du mener.

Lykke til videre, både med innlegg og de søte små! :-)

Jeg synes også synd på Jordbær trollet som fikk mye hets. Men det jeg lurer på er: Skrivefeil bedømmer ikke ens hensikter. Hvorfor er det da et poeng at hun skulle skrive om hun eventuelt har dysleksi? Ingen andre på sidene på forumet her presenterer seg med om de har språkvansker før de skriver innlegget sitt. Man skjønner det likevel og prøver å vise forståelse og lete etter selve budskapet i det de skriver og svare hverandre på en anstendig måte. (ViViola, dette er ikke bare rettet mot deg, men tenkte det da du skrev innlegget ditt, med tanke på de andre som skrev kommentarer på det andre innlegget også.

Jordbærtrollet;Jeg vil gjerne be om unnskyldning for enkelte av kommentarene du har fått som svar på innleggte ditt .Jeg blir flau på vegne av enkelte av de andre medlemmene her inne. Det har vært mye problemer tidligere med noen som lagde problemer på adopsjonsforumet her, noe som i ettertid har gjort slik at enkelte tåler lite før klørne er ute. Det var en fin tanke du hadde. Kanskje du vil føle deg mer velkommen på et annet forum? Enkelte her har liten forståelse.. Noe som er fælt å tenke på når nettopp det er en viktig egenskap for adoptivforeldre. Det er dette som er grunnen til at mange har søkt seg bort herfra... Lykke til videre!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301185-korea-som-land/#findComment-2438335
Del på andre sider

jordbær trollet

Jeg synes også synd på Jordbær trollet som fikk mye hets. Men det jeg lurer på er: Skrivefeil bedømmer ikke ens hensikter. Hvorfor er det da et poeng at hun skulle skrive om hun eventuelt har dysleksi? Ingen andre på sidene på forumet her presenterer seg med om de har språkvansker før de skriver innlegget sitt. Man skjønner det likevel og prøver å vise forståelse og lete etter selve budskapet i det de skriver og svare hverandre på en anstendig måte. (ViViola, dette er ikke bare rettet mot deg, men tenkte det da du skrev innlegget ditt, med tanke på de andre som skrev kommentarer på det andre innlegget også.

Jordbærtrollet;Jeg vil gjerne be om unnskyldning for enkelte av kommentarene du har fått som svar på innleggte ditt .Jeg blir flau på vegne av enkelte av de andre medlemmene her inne. Det har vært mye problemer tidligere med noen som lagde problemer på adopsjonsforumet her, noe som i ettertid har gjort slik at enkelte tåler lite før klørne er ute. Det var en fin tanke du hadde. Kanskje du vil føle deg mer velkommen på et annet forum? Enkelte her har liten forståelse.. Noe som er fælt å tenke på når nettopp det er en viktig egenskap for adoptivforeldre. Det er dette som er grunnen til at mange har søkt seg bort herfra... Lykke til videre!

Takk jeg har faktisk tenk og komme meg bort herfra og heller være på et annet forum. God helg da Petal!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301185-korea-som-land/#findComment-2438506
Del på andre sider

Gjest ViViola

Jeg tror bare at åpenhet rundt denslags problemer er smart, rett og slett fordi det hjelper i forhold til at andre legger mer godvilje til og lærer mer.

Det burde kanskje ikke være nødvendig, men jeg innrømmer også at jeg ikke orker å lese innlegg fulle av skrivefeil. Vet jeg derimot at den som har skrevet innlegget har f.eks. dysleksi, bruker jeg gjerne tid på å forsøke å forstå. Slik tror jeg det er med flere, man forstår at en som sliter med skriving har lagt ned mer jobb i et dokument og fortjener at andre legger seg i selen.

Nå var ikke det saken her, da, så sånn sett var det skivebom fra min side.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301185-korea-som-land/#findComment-2438530
Del på andre sider

jordbær trollet

Jeg tror bare at åpenhet rundt denslags problemer er smart, rett og slett fordi det hjelper i forhold til at andre legger mer godvilje til og lærer mer.

Det burde kanskje ikke være nødvendig, men jeg innrømmer også at jeg ikke orker å lese innlegg fulle av skrivefeil. Vet jeg derimot at den som har skrevet innlegget har f.eks. dysleksi, bruker jeg gjerne tid på å forsøke å forstå. Slik tror jeg det er med flere, man forstår at en som sliter med skriving har lagt ned mer jobb i et dokument og fortjener at andre legger seg i selen.

Hei! Når det gjelder meg er jeg ikke døv eller har dysleksi. Jeg har ingen form for skrive og lese vansker heller. skjønner det kan virke litt rart da :\

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301185-korea-som-land/#findComment-2438639
Del på andre sider

Annonse

jordbær trollet

Hei! Når det gjelder meg er jeg ikke døv eller har dysleksi. Jeg har ingen form for skrive og lese vansker heller. skjønner det kan virke litt rart da :\

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301185-korea-som-land/#findComment-2438640
Del på andre sider

Gjest ViViola

Nei, jeg har skjønt det, og da sitter du jo igjen med en skriftlig uttryksform som er svært vanskelig å forstå. Det er jo synd, du har sikkert mye godt på hjertet, men å være voksen og ha så mange skrivefeil framstår som noe underlig. Dessuten hadde du mange faktafeil i den riktig ille tråden, og med bakgrunn i tidligere trollherjinger på forumet gikk folk litt av hengslene.

Stå på, du, men ta deg litt bedre tid før du sender - da unngår du mye styr.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301185-korea-som-land/#findComment-2438696
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...