Gjest tidligere daglig bruker Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Dette er en av hovedgrunnene til at jeg sluttet å være her inne: Hvis en ikke uttrykker seg 100% korrekt (etter majoritetens norm) både i forhold til innhold, skrivemåte og meninger, så startes det umiddelbart en helsikes ulvejakt her. Greit nok at det har vært troll på ferde her tidligere, og greit nok at innlegget inneholder en del faktafeil (har ikke giddet å sjekke, men tar deres ord for det) men det var jo utelukkende positivt vinklet, såvidt jeg kan se? Greit nok å påpeke feil, men jeg syns det er unødvendig å "banke" trådstarter så til de grader i forhold til om adopsjonen er reell eller ikke. Kunne skjønt det dersom det var et troll a la han som for noen år siden var adopter, hadde adoptert selv, jobbet på Adopsjonsinstituttet (HUNDRE forskjellige varianter) og som gjorde sitt aller beste både for å svartmale adopsjon og for skremme folk bort fra siden her. Det siste kunne han godt spart seg, det klarer dere utmerket selv. Ikke rart det er lite ferske adoptanter og få tildelingsmeldinger her inne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301201-ang-til-dere-som-skal-adoptere-fra-s%C3%B8r-korea/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carla2 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Helt enig med deg. Jeg er stort sett aldri her inne - av samme grunn 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301201-ang-til-dere-som-skal-adoptere-fra-s%C3%B8r-korea/#findComment-2438239 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det største problemet i disse Korea trådene var vel at vi faktisk ikke skjønte hva hun mente. Det var veldig mange skrivefeil, mangel på punktum, komma og tall feil som gjorde at det var klin umulig å forstå noen ting. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301201-ang-til-dere-som-skal-adoptere-fra-s%C3%B8r-korea/#findComment-2438240 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tidligere daglig bruker Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Det største problemet i disse Korea trådene var vel at vi faktisk ikke skjønte hva hun mente. Det var veldig mange skrivefeil, mangel på punktum, komma og tall feil som gjorde at det var klin umulig å forstå noen ting. Men var det nå så viktig å få alt riktig? Hvis det var et jukseinnlegg, så har ikke innsatsen deres andre følger enn at stemningen mot nykommere her inne virker ENDA verre og mer fiendtlig. Hvis derimot forfatteren har dysleksi (noe man kan tenke seg, siden det er mer enn faktafeil ute og går her) så er det nesten for hetsing å regne når enkelte må spørre ørtogfjørti ganger om alderen på ungen. Halve tråden handler jo om akkurat det, og bærer mlike mye preg av et ønske om å sette vedkommende fast, som å forstå hva hun mener. Jeg er ikke i tvil om at hvis hun faker, så hadde dere ikke trengt å skrive halvparten så mange svar før hun forsto at dere ikke lar dere lure. Hvis hun sliter med skriveferdighetene, så er jeg heller ikke i tvil om at hun må ha det vondt når hun vil dele sin entusiasme, og blir så til de grader utpepet. Hun blir i denne tråden beskyldt for å lyve, og hun blir til og med beskyldt for prøve å drive reklame for Sør-Korea for at folk skal bytte fra Kina og redusere køen der! (Den siste der må jeg si var en ny vri, og jeg har noen år på baken hva adopsjon, køer og venting angår). Selvsagt må det være lov å påpeke faktafeil på en OK måte. Men en god del av dem som har svart i tråden, burde tatt et hint lenge før. Når dere har skrevet og fått svar på Gud vet hvor mange innlegg ang. alder blant annet, så må dere jo kunne ta hintet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301201-ang-til-dere-som-skal-adoptere-fra-s%C3%B8r-korea/#findComment-2438267 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Men var det nå så viktig å få alt riktig? Hvis det var et jukseinnlegg, så har ikke innsatsen deres andre følger enn at stemningen mot nykommere her inne virker ENDA verre og mer fiendtlig. Hvis derimot forfatteren har dysleksi (noe man kan tenke seg, siden det er mer enn faktafeil ute og går her) så er det nesten for hetsing å regne når enkelte må spørre ørtogfjørti ganger om alderen på ungen. Halve tråden handler jo om akkurat det, og bærer mlike mye preg av et ønske om å sette vedkommende fast, som å forstå hva hun mener. Jeg er ikke i tvil om at hvis hun faker, så hadde dere ikke trengt å skrive halvparten så mange svar før hun forsto at dere ikke lar dere lure. Hvis hun sliter med skriveferdighetene, så er jeg heller ikke i tvil om at hun må ha det vondt når hun vil dele sin entusiasme, og blir så til de grader utpepet. Hun blir i denne tråden beskyldt for å lyve, og hun blir til og med beskyldt for prøve å drive reklame for Sør-Korea for at folk skal bytte fra Kina og redusere køen der! (Den siste der må jeg si var en ny vri, og jeg har noen år på baken hva adopsjon, køer og venting angår). Selvsagt må det være lov å påpeke faktafeil på en OK måte. Men en god del av dem som har svart i tråden, burde tatt et hint lenge før. Når dere har skrevet og fått svar på Gud vet hvor mange innlegg ang. alder blant annet, så må dere jo kunne ta hintet. Jeg gidder ikke lese hele svaret ditt, men svarer bare på det første spørsmålet. For meg er rettskriving ikke viktig, men når det er så dårlig rettskriving at en faktisk ikke forstår hva som menes,(Jeg prøvde faktisk å legge godviljen til også) da blir det faktisk litt vanskelig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301201-ang-til-dere-som-skal-adoptere-fra-s%C3%B8r-korea/#findComment-2438272 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Men var det nå så viktig å få alt riktig? Hvis det var et jukseinnlegg, så har ikke innsatsen deres andre følger enn at stemningen mot nykommere her inne virker ENDA verre og mer fiendtlig. Hvis derimot forfatteren har dysleksi (noe man kan tenke seg, siden det er mer enn faktafeil ute og går her) så er det nesten for hetsing å regne når enkelte må spørre ørtogfjørti ganger om alderen på ungen. Halve tråden handler jo om akkurat det, og bærer mlike mye preg av et ønske om å sette vedkommende fast, som å forstå hva hun mener. Jeg er ikke i tvil om at hvis hun faker, så hadde dere ikke trengt å skrive halvparten så mange svar før hun forsto at dere ikke lar dere lure. Hvis hun sliter med skriveferdighetene, så er jeg heller ikke i tvil om at hun må ha det vondt når hun vil dele sin entusiasme, og blir så til de grader utpepet. Hun blir i denne tråden beskyldt for å lyve, og hun blir til og med beskyldt for prøve å drive reklame for Sør-Korea for at folk skal bytte fra Kina og redusere køen der! (Den siste der må jeg si var en ny vri, og jeg har noen år på baken hva adopsjon, køer og venting angår). Selvsagt må det være lov å påpeke faktafeil på en OK måte. Men en god del av dem som har svart i tråden, burde tatt et hint lenge før. Når dere har skrevet og fått svar på Gud vet hvor mange innlegg ang. alder blant annet, så må dere jo kunne ta hintet. NÅ har jeg lest hele svaret ditt. Det eneste jeg stusset på var alderen på det ene barnet. Jeg skrev at når hun skriver at ungen er 1/2 år betyr det 6 mnd. Ellers skrev jeg at hun kanskje burde lese innleggene sine før hun trykte på send. Det var ikke hetsing eller frekt ment, bare til hjelp. Hun sier selv at hun ikke har verken dysleksi eller noe annet. Er enig i at hun fikk endel unødvendige og frekke svar, men må presisere igjen at det virkelig var vanskelig å skjønne innholdet i noen av innleggene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301201-ang-til-dere-som-skal-adoptere-fra-s%C3%B8r-korea/#findComment-2438275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tidligere daglig bruker Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 NÅ har jeg lest hele svaret ditt. Det eneste jeg stusset på var alderen på det ene barnet. Jeg skrev at når hun skriver at ungen er 1/2 år betyr det 6 mnd. Ellers skrev jeg at hun kanskje burde lese innleggene sine før hun trykte på send. Det var ikke hetsing eller frekt ment, bare til hjelp. Hun sier selv at hun ikke har verken dysleksi eller noe annet. Er enig i at hun fikk endel unødvendige og frekke svar, men må presisere igjen at det virkelig var vanskelig å skjønne innholdet i noen av innleggene. Just for the record: Det finnes nok av dem som ikke er i stand til å se at de selv skriver feil (eller HVA som er feil) - eller som ikke klarer å lese og hente mening ut av en tekst, uansett hvor hardt de prøver. Når det er sagt: Jeg leste innlegget hennes selv, og stusset også over en del ting. Hadde det ikke vært en laaang liste nedover der alle som en måtte stille henne de samme spørsmålene (og gjerne flere ganger) så hadde jeg kanskje svart henne. Men slike innlegg som dette klarer jeg ikke å hisse meg opp over uansett. Hadde det vært masse faktafeil OG negativt vinklet (a la det før nevnte trollet som var så iherdig for noen år tilbake) så hadde jeg kanskje hevet meg inn i debatten. Som det er nå, kan jeg ikke annet enn å synes synd på henne. For meg er det tydelig at hun hadde gode hensikter med innlegget, samme hva som ligger bak. Og du må da vel innrømme at det blir litt vel søkt å klare å tolke innlegget som et forsøk på å fjerne kinasøkere fra ventelista? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301201-ang-til-dere-som-skal-adoptere-fra-s%C3%B8r-korea/#findComment-2438283 Del på andre sider Flere delingsvalg…
guttas Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg er ikke enig med deg! Her er det ikke snakk om å skrive 100% riktig eller ikke. Det er heller ikke snakk om å skrive så fort på tastaturet at skrivefeil nødvendigvis må dukke opp. Jeg trodde til å begynne med at hun var dyslektiker, eller muligens utlending, men det benekter hun jo selv. Hun er heller ikke døv eller har andre spesielle problemer sier hun. Jeg tror det er en som ønsker å skape litt liv og røre her inne. En som kanskje har sittet og kjedet seg litt. Ikke noe "troll", men en spøkefugl som vil ha reaksjoner. Jada, folk spør om det samme i tråden, og hun svarer forskjellig nesten hver gang. F.eks med hensyn til barnets alder. Har du fått med deg hvor gammel gutten fra Korea er? Greit at det kunne være en skrivefeil første gangen, men videre.. Dette er bare tullball, det burde være helt innlysende. Hvis hun da ikke har dysleksi, noe hun altså selv benekter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301201-ang-til-dere-som-skal-adoptere-fra-s%C3%B8r-korea/#findComment-2438339 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest May M Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Personlig føler jeg at problemet her inne er det motsatte av det du beskriver. Jeg legger sjelden inne ett innlegg (slik som nå) hvor jeg er uenig men innleggshaver, i redsel for å bli møtt med svar ala "det er pga svar som dette at jeg ikke er her lenger". Synes tråden nedenfor var (med noen få unntak) i en ganske god tone. Det er sansynligvis litt frustrerende for trådstarter å ikke gjøre seg forstått, men man må kunne tåle å få en del motsvar når man kommer med så mange opplysninger som er direkte feil. Man kunne sikkert gitt opp diskusjonen på ett mye tidligere tidspunkt og bare konkludert med at trådstarter ikke klarer å gjøre seg forstått, men jeg er ikke sikker på at det ville vært mye bedre. Vi kan ikke detaljstyre hvordan andre ordlegger seg, hvor direkte eller runde man er osv. Så la oss bare anstrenge oss for å finne intensjonen bak innleggene. Og la tivlen komme tiltalte til gode. Og det gjelder både de som starter tråden og de som svarer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301201-ang-til-dere-som-skal-adoptere-fra-s%C3%B8r-korea/#findComment-2438346 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Personlig føler jeg at problemet her inne er det motsatte av det du beskriver. Jeg legger sjelden inne ett innlegg (slik som nå) hvor jeg er uenig men innleggshaver, i redsel for å bli møtt med svar ala "det er pga svar som dette at jeg ikke er her lenger". Synes tråden nedenfor var (med noen få unntak) i en ganske god tone. Det er sansynligvis litt frustrerende for trådstarter å ikke gjøre seg forstått, men man må kunne tåle å få en del motsvar når man kommer med så mange opplysninger som er direkte feil. Man kunne sikkert gitt opp diskusjonen på ett mye tidligere tidspunkt og bare konkludert med at trådstarter ikke klarer å gjøre seg forstått, men jeg er ikke sikker på at det ville vært mye bedre. Vi kan ikke detaljstyre hvordan andre ordlegger seg, hvor direkte eller runde man er osv. Så la oss bare anstrenge oss for å finne intensjonen bak innleggene. Og la tivlen komme tiltalte til gode. Og det gjelder både de som starter tråden og de som svarer. Amen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301201-ang-til-dere-som-skal-adoptere-fra-s%C3%B8r-korea/#findComment-2438348 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sundra Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg er så enig. Jeg var aktiv her en gang og hadde stor glede av dialogen med mennesker i samme situasjon som meg selv, men her skal en vokte seg for å ikke uttrykke seg feil. Synd at DOL er blitt slikt et kjiipt sted. Nå burde jeg sikkert være redd for om det er noen skrivefeil osv, men det er jeg ikke, men jeg hiver meg aldri mer inn i diskusjoner her.Jeg tror mange opplever det på samme måte. Synd. Til dere 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301201-ang-til-dere-som-skal-adoptere-fra-s%C3%B8r-korea/#findComment-2438353 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg er så enig. Jeg var aktiv her en gang og hadde stor glede av dialogen med mennesker i samme situasjon som meg selv, men her skal en vokte seg for å ikke uttrykke seg feil. Synd at DOL er blitt slikt et kjiipt sted. Nå burde jeg sikkert være redd for om det er noen skrivefeil osv, men det er jeg ikke, men jeg hiver meg aldri mer inn i diskusjoner her.Jeg tror mange opplever det på samme måte. Synd. Til dere Jeg er ikke en bruker av forumet, men jeg synes det er synd at "vettige" mennesker lar seg fordrive, til fordel for "mindre vettige"! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301201-ang-til-dere-som-skal-adoptere-fra-s%C3%B8r-korea/#findComment-2438360 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg er ikke en bruker av forumet, men jeg synes det er synd at "vettige" mennesker lar seg fordrive, til fordel for "mindre vettige"! Er alle enige i hvem som er de vettige og hvem som er de uvettige? Neppe..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301201-ang-til-dere-som-skal-adoptere-fra-s%C3%B8r-korea/#findComment-2438363 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Er alle enige i hvem som er de vettige og hvem som er de uvettige? Neppe..... De vettige vet hvem andre vettige er..... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301201-ang-til-dere-som-skal-adoptere-fra-s%C3%B8r-korea/#findComment-2438365 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 De vettige vet hvem andre vettige er..... Jeg ser på meg selv som vettig, men er usikker på i hvilken kategori andre plasserer meg i. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301201-ang-til-dere-som-skal-adoptere-fra-s%C3%B8r-korea/#findComment-2438368 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hidi, the scorpion Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg ser på meg selv som vettig, men er usikker på i hvilken kategori andre plasserer meg i. Jeg tror at mange i den tråden er vettige, men mistenksomme.... Jeg ser på deg som en vettig person, om det betyr noe, er ikke alltid like vettig selv 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301201-ang-til-dere-som-skal-adoptere-fra-s%C3%B8r-korea/#findComment-2438372 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest også en heldig mamma Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Dette paret må ha vært utrolig heldige, og hatt raske og greie adopsjonsprosesser. Tenk at jenta fra Kina, som var 16 mnd da de fikk henne, allerede da hun var 3 år fikk en lillebror fra Korea. Altså bare 1 år og 8 måneder etter tildeling av førstemann var allerede andremann i hus. Det må jeg si er uvanlig. Jeg vil svært gjerne ha oppskriften! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301201-ang-til-dere-som-skal-adoptere-fra-s%C3%B8r-korea/#findComment-2438380 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fornøyd mamma Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Dette paret må ha vært utrolig heldige, og hatt raske og greie adopsjonsprosesser. Tenk at jenta fra Kina, som var 16 mnd da de fikk henne, allerede da hun var 3 år fikk en lillebror fra Korea. Altså bare 1 år og 8 måneder etter tildeling av førstemann var allerede andremann i hus. Det må jeg si er uvanlig. Jeg vil svært gjerne ha oppskriften! Jeg har ikke orket å lese alle innleggene i den tråden. Men er du sikker på at du ikke har misforstått noe. Jeg har lest såpass som at innleggene til trådstarter er lette å misforstå. For det er da ikke mulig å få adoptivbarn så tett? Eller ingenting er vel umulig. Men det er i hvert fall min erfaring at det tar mye lenger tid med en adopsjonsprosess. I såfall måtte vi startet på nytt med en gang vi fikk den første, men det fikk vi beskjed om at ikke var lov. Vi måtte pent vente 1 1/2 år etter at den første kom hjem før vi fikk starte med hjemmebesøk for å få neste barn. Og da fikk vi høre at de var ekstra snille og velvillige fordi det egentlig skulle gå 2 år. Det ble allikevel nesten 2 1/2 år etter førstemann at vi fikk godkjenningen for nr 2. Barnevernet vårt var positive, men sikkert ikke blant de raskeste.Ikke at det spiller noen rolle nå. Vi har verdens skjønneste unger, i likhet med alle andre som har fått barn, på den ene eller andre måten. Og nå er det nesten 2 år siden vi fikk vår yngste, så reglene kan ha endret seg, jeg har ikke fulgt med på det. Men inntrykket mitt er at ventetiden bare blir lenger og lenger, men det gjelder sikkert ikke alle land. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301201-ang-til-dere-som-skal-adoptere-fra-s%C3%B8r-korea/#findComment-2438389 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tidligere daglig bruker Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg er ikke enig med deg! Her er det ikke snakk om å skrive 100% riktig eller ikke. Det er heller ikke snakk om å skrive så fort på tastaturet at skrivefeil nødvendigvis må dukke opp. Jeg trodde til å begynne med at hun var dyslektiker, eller muligens utlending, men det benekter hun jo selv. Hun er heller ikke døv eller har andre spesielle problemer sier hun. Jeg tror det er en som ønsker å skape litt liv og røre her inne. En som kanskje har sittet og kjedet seg litt. Ikke noe "troll", men en spøkefugl som vil ha reaksjoner. Jada, folk spør om det samme i tråden, og hun svarer forskjellig nesten hver gang. F.eks med hensyn til barnets alder. Har du fått med deg hvor gammel gutten fra Korea er? Greit at det kunne være en skrivefeil første gangen, men videre.. Dette er bare tullball, det burde være helt innlysende. Hvis hun da ikke har dysleksi, noe hun altså selv benekter. For å være ærlig, så er jeg ikke det ringeste opptatt av hvor gammel gutten fra Korea er. Av andre innlegg jeg har lest av henne har jeg sluttet at hun ikke uttrykker seg særlig godt skriftlig. Jeg deler gjerne mine adopsjonhistorier med andre, men har ikke svart på tråden hun startet der hun ba andre om å komme med sine historier fra hentereisene i Kina - nettopp fordi jeg var usikker på hva som lå bak. For min del må dere gjerne stille spørsmål ved ting som f.eks alder på ungen, men når det blir spurt om det samme tjue ganger uten å få et klart svar, forteller det meg ett av to: Enten VIL hun ikke gi et klart svar, eller så KAN hun ikke. Og å anklage en person for å prøve å "lure" kinasøkere til å bytte land, det lurer jeg på hvordan forumet vil forsvare. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301201-ang-til-dere-som-skal-adoptere-fra-s%C3%B8r-korea/#findComment-2438474 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tidligere daglig bruker Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Personlig føler jeg at problemet her inne er det motsatte av det du beskriver. Jeg legger sjelden inne ett innlegg (slik som nå) hvor jeg er uenig men innleggshaver, i redsel for å bli møtt med svar ala "det er pga svar som dette at jeg ikke er her lenger". Synes tråden nedenfor var (med noen få unntak) i en ganske god tone. Det er sansynligvis litt frustrerende for trådstarter å ikke gjøre seg forstått, men man må kunne tåle å få en del motsvar når man kommer med så mange opplysninger som er direkte feil. Man kunne sikkert gitt opp diskusjonen på ett mye tidligere tidspunkt og bare konkludert med at trådstarter ikke klarer å gjøre seg forstått, men jeg er ikke sikker på at det ville vært mye bedre. Vi kan ikke detaljstyre hvordan andre ordlegger seg, hvor direkte eller runde man er osv. Så la oss bare anstrenge oss for å finne intensjonen bak innleggene. Og la tivlen komme tiltalte til gode. Og det gjelder både de som starter tråden og de som svarer. Du sier først at du selv er redd for å bli møtt med negative reaksjoner på dine innlegg, men forsvarer de andres rett til å svare negativt. Jeg liker heller ikke å få eller å sette munnkurv på folk, så for å oppsummere kort: 1. Innleggene er litt "underlige", ingen tvil om det. Men de er på ingen måte ufine, nedlatende eller negative. 2. Jeg syns det er merkelig at brukerne klager over lite aktivitet her inne, men likevel i samlet flokk "kaster" seg over en nykommer på denne måten. 3. Hadde innskriver (på samme måte som i innlegget) kommet med feilinformasjon og innlegget I TILLEGG hadde vært negativt (som i "for all del ikke adopter, fordi." blablabla) så kunne jeg forstått reaksjonen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301201-ang-til-dere-som-skal-adoptere-fra-s%C3%B8r-korea/#findComment-2438475 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.