Gå til innhold

Stolt gutt og stolt mamma!

Anbefalte innlegg

Gjest prust

Gutten min på snart ni har strevd litt med å få til svømmingen. Jeg har alltid vært glad i å bade og svømme, og er ofte på stranda med ungene om sommeren, og har vært i svømmehallen ganske mye i høst og i vinter. Men det har vært veldig vanskelig å lære bort korrekt teknikk, særlig fordi lillsøstrene hans alltid er med....

Nå har han hatt intensiv svømmeopplæring med skolen (10 ganger). For ca 3 uker siden var i i svømmehallen sist, og det så ikke ut som om han da ennå hadde lært så mye.

Så jeg var spent i dag. Og i dag var det en gutt som virkelig kunne svømme :-) Han hadde fin teknikk., og svømte godt og var trygg i vannet. Og så fant han og en kamerat ut at de skulle prøve å ta svømmeknappen - 25 meter.

Og det ble 34 meter :-) Stolte gutter!

Og så ville de prøve på 100 meter. Og de svømte 100 meter :-)

Etter en hvil ville de prøve på 200 meter, og jammen klarte de det også!!!! Og gutten min hoppet fra 1 meteren for første gang, og øynene strålte da han kom til overflaten!!!!

Så utrolig deilig følelse, både for gutten og for mammaen, at det nå har løsnet, at han mestrer svømmingen :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301218-stolt-gutt-og-stolt-mamma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...