KaVa Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Men hadde de glatte gullringer (forlovelsesringer) før de ble gift? Jeg kjenner ingen som har hatt det (i min generasjon), så i alle de bryllupene jeg har vært i, har ringene blitt satt på for første gang i krirken. Hos de fleste hadde hun fått en ring av ham tidligere, men for ham var dette første og enenste ringen. Ja, det hadde de sikkert. Det hadde vi i alle fall :-) 0 Siter
Gjest helgelending Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Bryllupene jeg har vært i, har i hovedsak vært nordpå, og der har det ikke blitt bytta ringer i kirken. Har vært i to i Oslo, der ble det heller ikke bytta ringer, men der var en av partene fra nord i begge tilfeller, så det har kanskje noe å si? Jeg kommer fra Helgeland men har de siste 20 årene bodd i Bodø og Tromsø. Ringer er veldig vanlige på disse stedene, i alle fall. Kjenner ikke til hvordan det er i Finnmark. 0 Siter
KaVa Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Jeg kommer fra Helgeland men har de siste 20 årene bodd i Bodø og Tromsø. Ringer er veldig vanlige på disse stedene, i alle fall. Kjenner ikke til hvordan det er i Finnmark. Vanlig å ha ringer, eller å bytte ringer i kirken? 0 Siter
Gjest helgelending Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Vanlig å ha ringer, eller å bytte ringer i kirken? Begge deler. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.