Gå til innhold

gravid i 5. mnd, vondt i hofta!!

Anbefalte innlegg

Gjest 5 mndr på vei

Skriver her i håp om at noen kan bekrefte/avkrefte dette: Lurer på om jeg har fått bekkenløsning. Har to graviditeter bak meg fra før, men aldri kjent dette. Når jeg har gått litt, kjenner jeg det "gnager" inne i "kuleleddet" i hofta. Det sitter liksom inne i rompa på den ene siden. Noen ganger har jeg smerter i korsryggen også, mer på begge sider. Noen med erfaring som kjenner igjen dette? Er det symptomer på bekkenløsning?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301327-gravid-i-5-mnd-vondt-i-hofta/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes ut som bekkenløsning, ja. Jeg fikk det omtrent da jeg var 4-5 mnd på vei i begge svangerskapene mine. I tillegg til fysioterapaut kan jeg anbefale kiropraktor. Jeg fikk ingen behandling i første svangerskap, i andre gikk jeg jevnlig til kiropraktor. Han "knakk på plass" leddet i bekkenet. Det ble litt bedre i svangerskapet, men mye bedre fortere etter fødselen. Første gang gikk det nesten et år før jeg var tilbake til "normalen" etter svangerksapet, andre gang bare et par måneder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...