Gå til innhold

Vi fikk verdens vakreste jente:-)

Anbefalte innlegg

Til alle som svarte meg på mandag...

Jeg fulgte rådene deres og ringte føden! Fordi jeg hadde målt høyt blodtrykk hos legen tidligere på dagen, og hadde såpass tette rier, ville de jeg skulle komme inn på spesialenheten for en sjekk. Vi ankom sykehuset ca. 17.30, og 05.45 hadde jeg det vakreste vesenet jeg noen gang har sett i armene mine:-) *Hulk*

Hadde en fin fødsel, og en absolutt nydelig jordmor!!! Tiden på barsel var fantastisk, med så mange fine mennesker at jeg bare vil gråte når jeg tenker på det! (Gråter i grunnen hele dagen for tiden, sikkert hormoner)

Takk for svarene fra dere alle sammen, rådene deres var visst riktige!

Nå er vi utslitte begge to her, eller muligens alle tre, men vi koser oss enormt! Dette er helt utrolig!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301338-vi-fikk-verdens-vakreste-jente/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

20

• KaVa

2

• jancka1365381087

1

• Loralei

1

Annonse

Annonse

Gratulerer!! Så gøy å høre :) Jeg sa høyt Åååå nå, min mann lurte på hvorfor hehe.

Kos dere masse. Flott at det gikk så fint :)

Takk:-) Ja, dette er virkelig noe å "ååå`e" for! Hele opplevelsen, fra unnfangelse, gjennom svangerskapet, fødselen, babyen, tiden på barsel og det å komme hjem med gullet vårt - alt har vært et eventyr!

Gratulerer med jenta deres! Og velkommen som mamma på foreldreforumet. :)

Takk skal du ha! Ja, nå hører jeg til her jeg også, det er jo helt sprøtt! Gleder meg til neste situasjon der noen spør om jeg har barn, og jeg kan svare "Ja"! Det er jo helt utrolig! Jeg er MAMMA:-) *Svelge tungt*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...