Gå til innhold

Vi fikk verdens vakreste jente:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Anonym 82

20

• KaVa

2

• jancka1365381087

1

• Loralei

1

Gjest Elextra

Er født i 82 i hvert fall ja... Joda, du har vel rett i det, synes 25 år er en fin alder å få barn i jeg! Men hadde jeg visst at det skulle være så utrolig, hadde jeg kanskje ikke klart å vente:-) Men da hadde det ikke vært denne perfekte lille jenta jeg hadde fått heller, så det var nok en mening med det hele:-)

Ja, det kan føles som en absurd tanke at barnet hadde vært et helt annet om det hadde blitt unnfanget på et hvilket som helst annet tidspunkt.

Ja, det kan føles som en absurd tanke at barnet hadde vært et helt annet om det hadde blitt unnfanget på et hvilket som helst annet tidspunkt.

Men det hadde jo på en måte det! Hadde jo vært et helt annet egg og en helt annen sædcelle! Med mange av de samme genene selvfølgelig, men det ville ikke vært det samme mennesket! Og da ville det ikke vært "riktig"! For det er akkurat dette lille mennesket mamma og pappa elsker høyere enn noe annet:-)

Gjest Elextra

Men det hadde jo på en måte det! Hadde jo vært et helt annet egg og en helt annen sædcelle! Med mange av de samme genene selvfølgelig, men det ville ikke vært det samme mennesket! Og da ville det ikke vært "riktig"! For det er akkurat dette lille mennesket mamma og pappa elsker høyere enn noe annet:-)

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...