Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest mammaJ

Hei! Min sønn (4,5 år) får tårer i det høyre øye når han er ute og leker, av og til skjer dette når han er inne også, men lite. Har vært hos legen, hun sa at gutten må ta antibiotika Fucithalmic. Har prøvd det i flere dager nå, men ser ingen forbedring. Det ser ut at diagnosen (øyekatarr) var ikke riktig. Hva kan dette være? Hva må jeg gjøre nå? På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301369-renner-t%C3%A5rer-fra-%C3%B8ye/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) Min minstemann på snart 2år, har en tett årekanal. Så det ene øyet slippen en tåre jevnt og trutt. Vi fikk velge selv om vi ville stikke opp kanalen eller vente og se om det ordnet seg selv. Siden det ikke ser ut til å plage han og visstnok ikke var farlig har vi bare latt det være. Kan kanskje være noe sånt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...