Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Og nå sitter jeg fast. Nå har jeg lyst på forslag til hvordan/hva som kan gjøres. De bli ca 16stk.

Vi har tidligere hatt det hjemme, men er åpen for å leie lokale eller dra ut på noe (som ikke koster det hvite ut av øyene).

Fikk deres ti-åring en spesiell bursdag? Guttene mine hadde selskap hjemme, men jeg må innrømme at det hadde vært fint å slippe......

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301372-jenta-mi-blir-ti-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Vi har alltid feiret det hjemme, men barna blir av og til bedt i bursdager som er i leide lokaler. F eks har de vært i badebursdag, bowlingbursdag, de har vært på Dolly Dimples og på aerobic. Aerobicbursdagen var visst den aller kjekkeste, sa datteren min. De har også vært vært ute og grillet et par ganger.

Naboen hadde sykkeltur i fjor (litt senere på våren). De var knallheldige med været. Startet 1700- syklet i ca. 30 min til en fin grillplass i et turområde. Der var far på plass med oppfyrt grill/ bål. De grillet pølser, spiste boller og kake, herjet litt rundt, åpnet gaver og syklet hjem. Noen ble hentet på grillplassen, resten syklet hjem og ble hentet der. Veldig vellykket.

Gjest Tatjana

Jeg har sommerbarn, så vi slo oss sammen med naboen, inviterte alle i klassen og dro på stranda.

Må føye til at det var relativt kaldt i vannet fremdeles, så det var vel to stykker som badet av omtrent 25 :-).

Vi hadde laget en natursti i området rundt, som ungene gjennomførte. Og så grillet vi pølser og hadde med masse popcorn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...