caprice Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Heisann, noen lokalkjente som kan foreslå noen artige aktiviteter i området Grimstad - Kristiansand i påsken. Vi blir i over en uke, og noe må vi jo finne på. Vi skal selvsagt i Dyreparken, og sikkert en tur på kino, men bading blir det dårlig med på denne tiden av året... Tips anyone? De er snart 5 og 8 år. 0 Siter
laban Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Yngstemann var 7 år da vi ferierte i området sommeren 2006. Da var vi her: http://museumsnett.no/naturmuseum/ Se 2008-programmet til høyre, de har visst enkelte spesielle aktiviteter i påsken. Jeg var også her med den mannlige delen av familien - sjekk åpningstidene i påsken hvis det kan være interessant, siden de i utgangspunktet bare har åpent søndager om vinteren: http://www.kanonmuseet.no 0 Siter
cizz Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Syns det høres ut som om dere har nok å finne på jeg? Dyreparken tar jo en dag eller to, også kino, i tillegg til vanlige ting som å spille spill, lese bøker og bare være ute og leke, så må da dette være nok? Det er jo kjempefint å gå turer på stranda selv om det ikke er bading på programmet, bare å ta med noen spader og bøtter så er det jo kjempegøy å bygge sandslott selv om man er 8 år! Må det være så mye opplegg hele tiden....? Jeg er sikker på at dere får en kjempefin påskeferie, det viktigste er jo å være sammen, også finne på noen aktiviteter innimellom. Kos dere! 0 Siter
MHC Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Gå inn på www.mittsorland.no, egen "ferieside" for regionen. kanskje du finner noen tips der? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 10. mars 2008 Skrevet 10. mars 2008 Det er jo svømmehall i kr.sand, så dere kan jo få badet ;0) 0 Siter
caprice Skrevet 11. mars 2008 Forfatter Skrevet 11. mars 2008 Det er jo svømmehall i kr.sand, så dere kan jo få badet ;0) Det var en god idé - det blir litt langt til Badeland i Lyngdal 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. mars 2008 Skrevet 11. mars 2008 Sirkus! Det bruker å være sirkus arnardo ved dyreparken i påsken 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.