Gå til innhold

Aktiviteter i Kristiansandsområdet i påsken?

Anbefalte innlegg

Heisann, noen lokalkjente som kan foreslå noen artige aktiviteter i området Grimstad - Kristiansand i påsken. Vi blir i over en uke, og noe må vi jo finne på. Vi skal selvsagt i Dyreparken, og sikkert en tur på kino, men bading blir det dårlig med på denne tiden av året... Tips anyone? De er snart 5 og 8 år.

Fortsetter under...

Yngstemann var 7 år da vi ferierte i området sommeren 2006. Da var vi her:

http://museumsnett.no/naturmuseum/

Se 2008-programmet til høyre, de har visst enkelte spesielle aktiviteter i påsken.

Jeg var også her med den mannlige delen av familien - sjekk åpningstidene i påsken hvis det kan være interessant, siden de i utgangspunktet bare har åpent søndager om vinteren:

http://www.kanonmuseet.no

Syns det høres ut som om dere har nok å finne på jeg? Dyreparken tar jo en dag eller to, også kino, i tillegg til vanlige ting som å spille spill, lese bøker og bare være ute og leke, så må da dette være nok? Det er jo kjempefint å gå turer på stranda selv om det ikke er bading på programmet, bare å ta med noen spader og bøtter så er det jo kjempegøy å bygge sandslott selv om man er 8 år! Må det være så mye opplegg hele tiden....?

Jeg er sikker på at dere får en kjempefin påskeferie, det viktigste er jo å være sammen, også finne på noen aktiviteter innimellom. Kos dere!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...