Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så dokumentaren Lykkens grøde på lørdag, og den gjorde inntrykk. Vil anbefale til alle å se den hvis den kommer i reprise. Men- klarer ikke å finne ut om den gjør det. har prøvd å lete på NRK sine sider, men finner den ikke. Ellers synes jeg alt kommer i reprise til stadighet.......

Fortsetter under...

Ja den så jeg også! Ble helt fascinert jeg....:-) tenkte også å anbefale den hvis jeg så at den kom i reprise. Tror fakta på lørdag pleier å sendes i reprise, men vet sannelig ikke når..... Var det ikke helt utrolig å se hvor mye som kan sies uten at det egentlig ytres så veldig mange ord...?

Ja den så jeg også! Ble helt fascinert jeg....:-) tenkte også å anbefale den hvis jeg så at den kom i reprise. Tror fakta på lørdag pleier å sendes i reprise, men vet sannelig ikke når..... Var det ikke helt utrolig å se hvor mye som kan sies uten at det egentlig ytres så veldig mange ord...?

Utrolig, og trist... For noe sjebner i et tragisk hjem. Veldig bra og følsom dokumentar. Skulle ønske vi fikk en oppfølger om et år eller tre.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...