Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hva "popup-propp" er? Visstnok en slags drikkeflaske som man kan klemme på for å få åpnet korken, eller noe sånt.

Jeg synes ikke det høres så praktisk ut, men tre 9-årsdager på rad i juniors klasse gjør at jeg undersøker alt som er populært blant disse gutta. Hvis noen vet hvor denslags er å få kjøpt (Sportshuset har ikke), gjerne også omtrentlig prisklasse, takker jeg for tips.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301433-drikkeflaske-med-popup-propp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det stemmer at dette er en drikkeflaske som er lukket til du klemmer på den. Når du klemmer oppstår det et trykk, og vesken kommer ut med ekstra kraft - og det er nok til at min 12-åring foretrekker denne både til å drikke av og sprute med! :)

Ja, det høres ut som en sikker suksess. Husker du hvor den er kjøpt?

Gjest Kayia

Ja, det høres ut som en sikker suksess. Husker du hvor den er kjøpt?

På sportsbutikker - tror det var XXL sist. Podens er grå med et litt smalere gummiert felt på midten der man klemmer. Bare forklar som du gjorde her så skjønner de helt sikkert hva du er ute etter. Tror vi betalte 80,- eller noe sånt for den. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...