Gjest En mor til mange Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Heisann! Så flott! Vi har også opplevd å få en sånn overraskende telefon. Det var helt fantastisk, men det kom jo også brått på. For vår del hadde vi planer om å søke om adopsjon av et barn til, så sånn sett blir det jo noe helt annet for dere Etter at vi hadde sagt ja til adopsjon måtte vi gjennom hele den norske prosessen på vanlig måte. Heldigvis var kommunen velvillig da de skjønte situasjonen. Likevel tok det 6 mnd fra vi fikk telefonen til vi fikk reise og hente lillesøster. Det var 6 lange mnd. Vi fikk ikke se bilde eller rapport heller før alt var klart. Kun noen få opplysninger om helse fikk vi vite om. Vil bare ønske dere masse lykke til. Jeg fikk også følelsen av at dere egentlig har bestemt dere? Dette vil jo også være en unik mulighet for storesøsken til å oppleve landet sitt igjen. Klem fra Har bekjent som fikk samme beskjed kun ett år etter første adopsjon , de takket ja å håpet at bio.mor steriliserte seg da de ble engstelig for at hun skulle få enda flere , Jeg kan jo ikke si nei uansett , pga samvittigheten , om hun så skulle få ti, var hennes tanker den gang . Det ble med de to . Selv vet jeg at ett av mine barn har bio søsken , men aner ikke noe om dem så mitt barn får ikke anledning til å bli kjent med dem. Det er jo i å for seg greit , men også veldig sårt å tenke på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301496-attp%C3%A5klatt/page/2/#findComment-2441868 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blikkboks Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Ingen erfaringer. Lykke til med valget. Skjønner det er vannskelig, men tror du dette kan være ett tegn ;-D 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301496-attp%C3%A5klatt/page/2/#findComment-2441880 Del på andre sider Flere delingsvalg…
engletrompet Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Hei ,jeg hadde fire barn , var egentlig ferdig med bleier ..trodde jeg . Men så fikk vi forespørsel om et lite ufødt barn. Jeg måtte konferere med de to som alt var voksne å høre hva de egentlig tenkte om dette . Jeg så for meg at jeg hadde et lite barn å kanskje skulle bli bestemor samtidig , så jeg sa derfor ... Hvis dere venter med å gi meg barnebarn , så kan jeg tilby dere et lite søsken.Slik ble det , å det har vært veldig berikende for alle fem.. Vi var veldig uforbredt , men fikk en aha opplevelse vi aldri ville vært foruten. Vi fikk en liten hjerteknuser som trollbandt oss fullstendig , Omsorgen for den lille var jo veldig enorm, å det var jo også greit med store barnevakter som gjorde alt for at den lille skulle ha det best mulig.Vi oppdaget at vi som stor familie ble ett nettverk for den lille som få har . . Har ikke angret en dag , men takket skjebnen for at vi fikk denne muligheten til å berike familien med nr.5 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/301496-attp%C3%A5klatt/page/2/#findComment-2441883 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.