Gå til innhold

Han fikk skryt!

Anbefalte innlegg

Gjest efoll

Så deilig. Vet ikke om dere husker at jeg var bekymret for min førsteklassing som fikk melding med hjem fordi han var urolig i samlingsstunden? Vel, vi var nettopp på foreldresamtale med lærer. Nå fikk han masse skryt! Det var deilig.

Hun sa at han var grei, faglig sterk, god hukommelse og flink til å gjøre lekser. Hun skrøt også av oss foreldre og sa at vi var flinke til å følge han opp. Akkurat det jeg trengte nå....!

Han er aktiv i lek og har gode venner.

Vi snakket endel om problemet med samlingsstunden, og ble enige om å fortsette å snakke litt med han om dette. Men det virket som om det ikke var så ille likevel. Vi snakket om neste skoleår, og at det er en annen gutt han ikke bør gå i samme klasse med (gjensidig dårlig innflytelse på hverandre), noe jeg er helt enig i.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301548-han-fikk-skryt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Hun sa at han var grei, faglig sterk, god hukommelse og flink til å gjøre lekser. Hun skrøt også av oss foreldre og sa at vi var flinke til å følge han opp. Akkurat det jeg trengte nå....! ''

Supert!! Det ordner seg bra jo :) Og ja, det er så deilig med slike tilbakemeldinger. Dem kan man leve på en stund :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301548-han-fikk-skryt/#findComment-2441278
Del på andre sider

Gjest prust

Det er så deilig å få vite at barna har det godt på skolen!

Det samme fikk vi vite om mi jente i første klasse i dag på foreldrekonferansen :-) Noen husker sikkert mine bekymringsinnlegg og frustrasjoner angående henne, men det er så fantastisk godt å få tilbakemelding på at hun fungerer godt i klassen og er oppvakt og nysgjerrig og henger med faglig (stort sett).

Hun fikk skryt for å være høflig og ha respekt for voksne, blitt mye flinkere til å vente på tur, og aksepterer i mye større grad at hun ikke kan si alt hun vil hele tiden.... :-)

Hun har vært veldig treig i garderoben i vinter, men også det går bedre nå, og etter påske blir det ikke mer dress, og det gjør det jo enda enklere for henne utover våren.

"Hun er ei god jente" sa læreren :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301548-han-fikk-skryt/#findComment-2441320
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...