Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Må bare dele dette med noen. =)

Min sønn og jeg satt i sofaen og bare pratet og pratet om alt mulig rart. Om han var redd for noe, om ting han har gjort på skolen. Både vanskelige og negative ting, og også positive ting og hvordan løse problemer.

Plutselig ringte det på døren, og han gikk ut for å se hvem som kom.

Da sto der en tenåring som gikk rundt og samlet inn penger for kirkens nødhjelp.

Min sønn gikk umiddelbart for å finne pengene han hadde igjen fra lørdagen, og gav de gladelig til kirkens nødhjelp. Og sa etterpå: " han gutten var veldig snill, som ville gå rundt å samle inn penger for å hjelpe andre. Det vil jeg også gjøre."

Må ærlig innrømme at tårene presset litt på, samtidig som smilet gikk fra øre til øre. Så sa jeg til min sønn, ja, det var en snill gutt, men det står en kjempe snill gutt her også, og jeg er veldig kry av deg nå.

Så sa han. "men, mamma.. der er jo så mange som ikke har det så godt, ingen leker, ikke mat og til og med hullete og skitne klær. De trenger jo pengene mer enn meg"

Jeg kunne ikke annet enn å gi han en kjempe stor klem å fortelle han hvor stolt jeg var. =))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301584-omsorgsfull-6-%C3%A5ring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...