Gå til innhold

Sommer'n er visst her ;-) (fra barnemunn)

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Sola skinner fra skyfri himmel. Gradestokken viser ca 6 grader i skyggen og ungene løper rundt i sola i ullgensere og tynne luer. Plutselig spretter døra opp og treåringen gauler ivrig: "Mammaaaa, kan vi væææær så snill å få springe i vannsprederen!!"

Skrevet

Bikkja mi hoppa ut i et delvis islagt vann i skogen i dag, så da er vel han av samme oppfatning som ungene dine :-)

Gjest togli
Skrevet

Bikkja mi hoppa ut i et delvis islagt vann i skogen i dag, så da er vel han av samme oppfatning som ungene dine :-)

Hehe, synes jeg ser det for meg :-)))

hidi, the scorpion
Skrevet

Er de ikke bare herlige ;)

Jeg smilte fra øre til øre av ren gjenkjennelse.....;)

Gjest togli
Skrevet

Er de ikke bare herlige ;)

Jeg smilte fra øre til øre av ren gjenkjennelse.....;)

Artig med små unger, ja :)

For et øyeblikk siden kom ungene inn igjen og syvåringen var helt oppgitt. De måtte ha noe å grave med for kusina hadde gravd ned ringen sin og nå fikk de den ikke opp igjen...

Er det ikke dette som kalles hverdagslykke? ;)

Gjest togli
Skrevet

Hahahaha! Lenge leve optimismen. :oD

Og det er såvisst en positiv egenskap ;-P

hidi, the scorpion
Skrevet

Artig med små unger, ja :)

For et øyeblikk siden kom ungene inn igjen og syvåringen var helt oppgitt. De måtte ha noe å grave med for kusina hadde gravd ned ringen sin og nå fikk de den ikke opp igjen...

Er det ikke dette som kalles hverdagslykke? ;)

Ja, det er ren hverdagslykke ;)

*mimrer tilbake til da mine var så små*

AneM1365380603
Skrevet

*Fnis* :o) Så herlig! Nå går det den rette veien da, så med litt tålmodighet kan hun få ønsket sitt oppfylt om bare litt..

Gjest togli
Skrevet

*Fnis* :o) Så herlig! Nå går det den rette veien da, så med litt tålmodighet kan hun få ønsket sitt oppfylt om bare litt..

Det er bare det at treåringer synes tida går såååå saaaakte ;-)

trollemor;o)
Skrevet

Hahaha:o)

Her springer de i t-skjorter og tynne gensere.

Brrrr...!

Skrevet

Hehe, så skjønne de er :) Åh, ja vi har noe å se frem til. I dag har vi også sol, jenta mi ville ikke ha lua på i dag :)

Skrevet

He he, kjenner igjen følelsen i fra da jeg selv var barn:)

Gjest togli
Skrevet

He he, kjenner igjen følelsen i fra da jeg selv var barn:)

Jeg var 100 % overbevist om at dersom jeg fikk lov, så skulle jeg bada i badekulpen vår (fjellvann..) året rundt ;-)

Gjest togli
Skrevet

Hehe, så skjønne de er :) Åh, ja vi har noe å se frem til. I dag har vi også sol, jenta mi ville ikke ha lua på i dag :)

Mine to eldste dro også til skolen uten lue idag. Minstemor ba heldigvis ikke om å slippe. Hun har så lite hår... *brrr*

Gjest togli
Skrevet

Hahaha:o)

Her springer de i t-skjorter og tynne gensere.

Brrrr...!

Jeg fryser ved tanken!!! Det var visst noen overmodige som gikk ute i singlett i friminuttene på skolen igår ;-))

trollemor;o)
Skrevet

Jeg fryser ved tanken!!! Det var visst noen overmodige som gikk ute i singlett i friminuttene på skolen igår ;-))

Brrrrrr..... ja jeg har fortsatt flisen på, men gutta syns det er SÅÅÅÅÅ varmt;o)

Gjest togli
Skrevet

Brrrrrr..... ja jeg har fortsatt flisen på, men gutta syns det er SÅÅÅÅÅ varmt;o)

Det er skikkelig glooovarmt ;-)

Skrevet

Jeg var 100 % overbevist om at dersom jeg fikk lov, så skulle jeg bada i badekulpen vår (fjellvann..) året rundt ;-)

...for ikke å snakke om alt det jeg _ihvertfall_ skulle la _mitt_ barn få lov til!!!! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...