Gå til innhold

Når må en behandler bryte inn (mani)

Anbefalte innlegg

På hvilke stadier i en mani bryter behandlere inn?

Jeg bruker flere tusen hver eneste dag, tror jeg skal klare ting som jeg egentlig vet er umulige, sover ikke og har store problemer med tankekjør og ser merkelige ting.

Behandlerne begynner å bli veldig urolige og jeg lurer derfor på om min tilstand kvalifiserer til bruk av tvang?

Fortsetter under...

Gjest BipolarII...jeg visst

Tvang? Du trenger da ikke bli tvunget når du selv ser du har et problem og vil ha hjelp. Forutsatt at du vil ha hjelp da selvfølgelig...

Mange tusen i pengeforbruk pr dag og hallusinasjoner, gjør at manien din er direkte skadelig for deg. Kan du ikke få noe å roe deg på, slik at du får sovet litt? Det kan kanskje få deg til å komme litt mer ned.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...