Gå til innhold

Tilbake i jobb etter nesten fem år

Anbefalte innlegg

Gjest Uggaugg

Alt jeg har å støtte meg på en 10mg Cipralex pr dag og jeg er livredd.

Legen mener jeg ikke trenger noe psykolog, kanskje jeg bare er en pyse og reddhare. Gikk i behandling for sosial angst og depresjoner i lang tid før psykologen gikk ut i permisjon, da stod jeg liksom bare på bar bakke igjen føler jeg, kan ikke si jeg er noe bedre enn jeg noengang har vært, så skal jeg begynne å jobbe. Huff, prøver å tenke positivt men det er ikke så lett akkurat nå

Legen sa det var rart ikke psykologen mente jeg trengte støtte når jeg skulle gjennom så store forandringer i livet, ja???? så sier han etterpå jeg ikke trenger psykolog. Hjelp

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301628-tilbake-i-jobb-etter-nesten-fem-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ideelt sett hadde psykologen din nå vært tilgjengelig for noen støttesamtaler i forbindelse med en helt ny situasjon. Men derimot er jeg usikker på hvilken nytte du ville hatt av å begynne på nytt hos en ny behandler.

Kan det være en ide for deg å be om støtte gjennom nav? Flere og flere nav kontorer skal nå ha egne saksbehandlere som har som primæroppgave å hjelpe mennesker med psykisk lidelse tilbake i jobb. De skal være tilgjengelig for blant annet samtaler om hvordan det å begynne å jobbe, slik at man har noen å diskutere det som er vanskelig med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...