Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det nærmer seg slutten i barnhagen for vår nr. to som skal begynne på skolen til høsten. har ett barn som fortsetter i barnehagen i to år til. Avskjedsgave til barnehagen? Til de ansatte? Det er en liten barnehage med to avdelinger. Personalet har stort sett vært rundt på begge avdelingene. En er fast bare en dag i uken osv. Vi pleier å komme med en liten oppmerksomhet til jul, i år var det en boks hjemmebakte julekaker. Hva gjør dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301666-avskjedsgave-til-barnehagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når storesøster sluttet i bhg. ga vi en gave til avdelingen hennes. Et par bøker (hvor vi skrev en hilsen fra støresøster inni), samt ei paradismatte. Det var veldig populært. Vi ga ingenting til de voksne.

Lillesøster har enda ett år igjen i samme bhg. Regner med at vi gir en "takk-for-samarbeid-gjennom-5-år"-gave til personalet da. Samt noe til avdelingen.

Annonse

Jeg ser at flere nedenfor her ga gaver til barnehagen, og et er jo selvsagt flott, men jeg må innrømme at den tanken ikke slo meg da vi hadde barn som sluttet! ;-)

Vi ga et til de ansatte istedet, og da ting som kunne deles dem i mellom og kanskje gjøre det litt ekstra hyggelig på pauserommet, som en kurv fylt med sjokolade o.l.

Mrs. Wallace

Jeg ser at flere nedenfor her ga gaver til barnehagen, og et er jo selvsagt flott, men jeg må innrømme at den tanken ikke slo meg da vi hadde barn som sluttet! ;-)

Vi ga et til de ansatte istedet, og da ting som kunne deles dem i mellom og kanskje gjøre det litt ekstra hyggelig på pauserommet, som en kurv fylt med sjokolade o.l.

Vi ga også til de ansatte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...