nienna Skrevet 13. mars 2008 Skrevet 13. mars 2008 Jeg har visst en mani for tiden, så det betyr vel at jeg er bipolar1. Vondt å få diagnosen, men nå har vi noe å jobbe med. Har fått risperdal nå, så håper det kan roe ting. Hodet er i alle fall roligere i kveld, men jeg tror ikke at jeg får sove... Hilsen en litt oppgitt 0 Siter
Gjest annakan Skrevet 14. mars 2008 Skrevet 14. mars 2008 Fikk du den ikke pga Fontex eller noe sånt da? Da har du kanskje bipolar 3 Beklager om jeg blander deg med noen andre:) 0 Siter
nienna Skrevet 14. mars 2008 Forfatter Skrevet 14. mars 2008 Fikk du den ikke pga Fontex eller noe sånt da? Da har du kanskje bipolar 3 Beklager om jeg blander deg med noen andre:) Jeg gikk på ad, men fikk ikke manien pga ad. Har stått fast på ad i mange år, så h*n mente at ad ikke er grunnen til manien. De sa i alle fall bipolar1 til meg, men kan godt hende det er bipolar3. Alt er veldig nytt for meg enda. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.