Gå til innhold

Kvir meg til påske.

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith

Så er det hellig dager igjen snart og jeg kvir meg,er det andre som gjør det?

Alle skal jo ha det så koselig i påsken,reise på fjellet osv...det kommer ikke jeg til å gjøre,men påsken er ikke så ille som julen da : )

Så skal familien reise å feire en bursdag,det vil jeg heller ikke og det er vel opp til meg?

Føler meg presset til å reise.

Føler meg ikke så vel for tiden og selvtillitten er på bånn,har jo lagt så mye på meg også,skulle ønske jeg klarte å gå ned noen kilo.

Samtidig tenker jeg mye på alt som kan gå galt,og det er jo det meste,hmf...

Skal snart ha konfirmasjon her og det er noe jeg tenker mye på,kvir meg veldig,men håper det blir en fin dag,det er jo sønnen min sin dag : )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301742-kvir-meg-til-p%C3%A5ske/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ...og jeg må til svigermor...

Jeg gruer meg også til påsken, selv om vi skal bort - til påskefjellet. For vi skal være hos svigermor... Ikke så mye morsommere det akkurat. Og jeg kan ikke engang la være å bli med, selv om jeg ikke vil.

Ja-ja, vi har alle vårt å stri med, ikke sikkert all påskefamilielykke er så lykkelig som det ser ut fra utsiden. :-(

God påske!

Gjest D*lilith

Jeg gruer meg også til påsken, selv om vi skal bort - til påskefjellet. For vi skal være hos svigermor... Ikke så mye morsommere det akkurat. Og jeg kan ikke engang la være å bli med, selv om jeg ikke vil.

Ja-ja, vi har alle vårt å stri med, ikke sikkert all påskefamilielykke er så lykkelig som det ser ut fra utsiden. :-(

God påske!

Det skal være sikkert og visst...

God påske!

Gjest bare en

Du er ikke den eneste som ikke liker høytider og røde dager på kalenderen.

Alle rundt meg gleder seg til påsken fordi da har de fri og kan slappe av. Jeg gruer meg til påsken for da er alt stengt og det blir lange kjedelige dager hjemme.

Og som "og jeg må til svigermor" sier så er det nok ikke familie lykke hjemme hos alle andre, selv om det virker slik på oss som ser det hele utenfra.

Gjest D*lilith

Du er ikke den eneste som ikke liker høytider og røde dager på kalenderen.

Alle rundt meg gleder seg til påsken fordi da har de fri og kan slappe av. Jeg gruer meg til påsken for da er alt stengt og det blir lange kjedelige dager hjemme.

Og som "og jeg må til svigermor" sier så er det nok ikke familie lykke hjemme hos alle andre, selv om det virker slik på oss som ser det hele utenfra.

Det er sant det,sikkert mange som ikke har det bra på slike dager...

Gjest Magna

Det skal være sikkert og visst...

God påske!

Jeg tror de fleste tror mye om alle andre.

Vi tror alle andre har det så mye bedre enn oss. Vi tror at alle drar på påskefjellet.

I virkligheten er de fleste jeg kjenner hjemme.

Vi tror alle har det så mye bedre enn oss og lever spennede og gjør morsomme ting. I virkligheten så er ikke alt så morsomt hos andre som vi tror.

Slik er det hele tiden. Når vi gruer oss så opplever vi ting to ganger. Først ubehaget med å grue seg, så opplevelsen; kanskje god eller vond.....

Hvis sola skinner så kan det bli en fin påske... :o)

Annonse

Gjest D*lilith

''Alle skal jo ha det så koselig i påsken,reise på fjellet osv...''

Det er bare noe du tror.

Eg skal bare være aleine hjemme, stein blakk omtrent...

Og skal rake litt i hagen, og gjøre husarbeid.

Dole litt og sove lenge om morgenen.

Godt det ikke bare er jeg som skal være hjemme da : )

Gjest D*lilith

Vi tror alle andre har det så mye bedre enn oss. Vi tror at alle drar på påskefjellet.

Vi tror alle har det så mye bedre enn oss og lever spennede og gjør morsomme ting. I virkligheten så er ikke alt så morsomt hos andre som vi tror.

Slik er det hele tiden. Når vi gruer oss så opplever vi ting to ganger. Først ubehaget med å grue seg, så opplevelsen; kanskje god eller vond.....

Ja,det er jo ikke sikkert alle andre har det så bra heller.

Vi får håpe på sol : )

Gjest påskevenn

Sola i hjertet er best, synes jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...