Gå til innhold

Jeg spør igjen..Kan noen gi meg tips?

Anbefalte innlegg

Gjest linda mm
Skrevet

Jeg spør igjen..Kan noen gi meg tips?

Jeg har prøvd et par SSRI mot angst, men ble veldig syk av dem. Legen vet ikke helt hva han skal gi meg nå. Men han vil ikke prøve mer SSRI, for jeg ble så syk..

Jeg kommer meg ikke ut av døra. Pulsen slår og slår. Panikkangst, er det største problemet mitt. Setter igang med hyperventilering ubevist. jeg går rundt og spenner meg hele tiden. blir jo helt utslitt av det..

Har noen tips på andre medisiner jeg kan prøve mot angst? Jeg vil så gjerne komme meg ut igjen..

TUSEN TAKK FOR SVAR :o)

Gjest noe litt annet
Skrevet

Det er nok ikke sikkert det hjelper, men jeg synes perikumolje er godt og gjør meg litt mindre stresset. Det har apoteket eller noen helsekoster.

Gjest hjelper mange!
Skrevet

Det er ikke medisiner, men jeg anbefaler tankefelt terapi. Sjekk på Tft-norway.

Gjest linda mm
Skrevet

Jeg ble ikke dårligere av angsten i start fasen av SSRI. Jeg fikk veldig store søvn problemer, svettetokter, allergien blomstret opp ekstremt (fikk masse eksem), stikkinger og varme følelser i kroppen. Jeg følte at jeg gikk rundt og "hangla" skikkelig.

Legen tror jeg ikke tålte medisinen.

Finnes det ikke noe som kan hjelpe meg enn SSRI?, vet du?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Mitt forslag er Aurorix.

Om du får det av legen, kan du komme tilbake med spørsmål om dosering.

Gjest linda mm
Skrevet

Mitt forslag er Aurorix.

Om du får det av legen, kan du komme tilbake med spørsmål om dosering.

Tusen takk for svar NHD :o)

Da skal jeg ta kontakt med legen min på mandag, eller rett over påske.

Ha en riktig GOD PÅSKE :o)

Gjest anna karenina 37
Skrevet

Og skulle ikke aurorix hjelpe, er lyrica et alternativ også. Men gå for auorix først.

Lykke til !

Skrevet

''Panikkangst, er det største problemet mitt.''

Valium når det er helt krise og Lyrica 75MG til daglig.

Gjest hoppsasa
Skrevet

Benzo (valium, vival, sobril) ved behov.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...