Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sønnen min på 7 har en kul rett under kjeven, ned mot halsen, han har snakket litt om den, men i dag kjente jeg den også.

Den er vel så stor som en mandel omtrent, og er bevegelig, så jeg antar det er en fettkul.Men får barn fettkuler på samme måte som voksne?

Er det noe poeng i å dra han med til legen pga det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301785-fettkuler-p%C3%A5-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Treåringen min er født med en fettkul i hodebunnen. Den har holdt seg like stor helt siden fødselen og er helt normal. Kan det være en lymfeknute sønnen din har? Slike er også helt normale, men er du usikker kan du jo la legen se på den?

Tenkte også på lymfeknute, men den er meget bevegelig, han flytter den langt (æsj, så heslig), faktisk så langt at den kommer bort.

Er vel ikke noe bry seg om, men han sitter jo å leter å trykker etter denne kulen konstant, skikkelig fascinert, he-he!

Jeg mener å ha lest at bevegelige kuler som ikke er ømme eller vonde er farlige, men jeg får google litt.

Takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...