Gå til innhold

NHD...

Gjest Mohikaneren

Anbefalte innlegg

Gjest Mohikaneren

Kuttet quetapin copyfarm for en uke siden. Merker mange positive endringer, men også noen negative. De negative er bla at ting går "sterkere" inn på meg. Emosjonellt sett. Og at jeg føler meg "sliten". Jeg har igjen fått mer "liv" til følelsene mine, og har ikke denne trettheten om morgenen. Men jeg er litt redd for at det er for tidlig å ha kuttet, og denne uken har jeg vært gjennom en belastning, følelsesmessig, som psykoliogen min sikkert ville blitt happy for (reagerte istedet for å dissosiere, men det ble så sterkt følelsesmessig) så da brukte jeg en sobril om kvelden etter dette, og tok en sovetablett dagen etter. Dette kunne jeg sikkert ikke behøvd hvis jeg hadde tatt 200 mg ap....

Hvis jeg bestemmer meg for å gå opp på dosen igjen, må jeg trappe opp, eller kan jeg gå rett til 200 mg? Vil jeg igjen få "førstegangsbivirkninger" og innkjøringsfase?

Er litt redd nå som jeg går på en liten dose. Redd for at det er for tidlig, følelsesmessig sett. Mindre "filter"....men jeg er overhode ikke der at jeg tror jeg blir psykotisk. Det er bare det at jeg har mer "tanker" og funderer mer rundt situasjoner enn med medisinen. Det er nokså slitsomt. Kan jeg bruke 1,5 tablett? Altså 150 mg?

Hva tror du? Skal til fastlege om noen dager...tenkte å høre med ham, men fakta er at jeg har aldri vært hos ham før, så han kjenner meg ikke.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301820-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...