Gå til innhold

Vi har fått reisebeskjed!

Anbefalte innlegg

Gjest nå mamma til to

Hei, nå har vi fått reisebeskjed og turen til Bogota går den 4. april kl. 17.30. Det var veldig deilig å kunne sette et kryss i kalenderen og vite at nå er datoen satt. Vi har valgt en reise hvor vi overnatter i Paris på vei til Colombia, men reiser direkte når vi skal hjem.Nå skal resten av barnetøyet vaskes og koffertene skal frem. Det gjenstår også et par praktiske ting, bla.å kjøpe inn gaver til diverse representanter og hjelper i Colombia. Tips til disse gavene tas imot med takk!! Det blir spennende å se om vi blir flere norske familier i Bogota samtidig.

Dagene går seint nå, men nå er iallefall målet i sikte!!

God påske alle sammen!

Hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301909-vi-har-f%C3%A5tt-reisebeskjed/
Del på andre sider

Fortsetter under...

GOD TUR. Så deilig å ha kommet så langt. Lykke til med klesvask og andre forberedelser. Ang gaver så strikket jeg selbuvotter og gav til noen i Bogota, der kan det være kaldt. Tok også med suvenir spesifikt fra vår by. Bøker om Norge på spansk, prøysen på spansk. Det er ikke alltid lett å finne på noe lurt, men lykke til.

Hei.

Gratuelerer så mye. Delig å vite når en skal få reise.

Vi reiser til Bogota den 1. april. Vi har fått en datter på 1 år og 10 måneder.

Jeg vet at vi blir 3 norske familier som skal få tildeling den 3 april i Bogota. Så det blir mange norske der nede samtidig. Det blir morsomt.

Jeg vet at to av familiene skal bo på Halifax.

Skal dere det?

Gjest nå mamma til to

Hei.

Gratuelerer så mye. Delig å vite når en skal få reise.

Vi reiser til Bogota den 1. april. Vi har fått en datter på 1 år og 10 måneder.

Jeg vet at vi blir 3 norske familier som skal få tildeling den 3 april i Bogota. Så det blir mange norske der nede samtidig. Det blir morsomt.

Jeg vet at to av familiene skal bo på Halifax.

Skal dere det?

Ja, vi skal også bo på Halifax. Vi har ikke vært der tidligere med har fått høre av venner at det er et veldig bra sted å bo. Gleder meg til å treffe dere på den andre siden av kloden :-)

Annonse

Dere får en laaang påske, men du så flott. Nå vet dere hvem dere venter på og når dere skal treffe gullet.

Lykke til med den fantastiske reisen, håper alt går bra. Og ha en flott påske og ventetid.

åååå jeg kjenner kriblingen i magen ;) Ha en herlig tur ! skal noen av Dere til San Andres på ferie også ? hvis Dere ikke har vært der vil jeg anbefale det på det sterkeste, det er helt herlig der :)

ÅÅÅÅÅÅÅÅ så heldige dere er. Vi kom hjem fra Bogota like før jul etter 7 fantastiske uker der. Å vi vil tilbake så fort som mulig. Vi bodde også på Halifax.

Hvis du vil kan du sende meg en mail så kan jeg prøve og tipse deg om noen saker og ting. Jeg er på Colombialista under KHB75:-)

Vi var 4 Norskepar som var der nede likt og vi hadde stor glede og nytte av hverandre. Så dere er heldige som skal dra sammen.

Men send meg en mail så skal jeg komme med de tinga vi tenker at vi ønsker hadde hatt med eller hva vi skal ha med neste gang:-)

Kjenner den herlige følelsen det er å legge ut på reise til fantastiske Colombia. Vi reiste til Bogota 12. april i fjor og videre til vakre Cali. Å som vi lengter tilbake.

Anbefaler tur til San Andres på det varmeste..

Ønsker dere en god reise og et flott opphold i Bogota :)

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...