Gå til innhold

Gave til jordmor - tips?

Anbefalte innlegg

Jeg var så heldig å få den mest fantastiske jordmoren på hele avdelingen da jeg fikk jenta mi for tretten dager siden! I tillegg var hun visstnok relativt ny i yrket, så jeg tenkte at en liten takk kanskje ville bety noe for henne... Uansett betydde hun utrolig mye for meg/oss der og da, og hun er et av de menneskene jeg aldri vil glemme!

Så - har noen av dere noen ideer til hva jeg kan finne på? De får sikkert 300 blomsterbuketter og flasker med vin i året liksom, så jeg vil gjerne finne på noe litt mer "personlig"! Og også, semder man det nødvendigvis til avdelingen, eller kan man sende hjem til henne? Vi bor ikke i noen storby akkurat, og hun er fra ei lita bygd...

Setter pris på noen kreative forslag, som sier noe om hvor takknemlige vi er:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301910-gave-til-jordmor-tips/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis hun har hage så ville hun kanskje bli glad for et lite tre? Litt symbolsk liksom. Hvis det står i en stor potte, vil det kunne holde seg til deg er mulig å få plantet det i jorden.

Ellers så finnes det en fantastisk artig bok-serie: Barndom på 50-tallet, 60-tallet, 70-tallet og 80-tallet. Hvert et tiår for hver bok.

Hvis du vet omtrentlig hvor gammel hun er, kan du jo kjøpe f.eks. Barndom på 80-tallet til henne!

Vel, dette var bare et par forslag i farten. Kos dere med babyen og god påske!

Du har sikkert rett i at det blir mye vin og blomster.

Hva med en deilig såpe, bodylotion, gode ullsokker. I disse tider kan du kanskje kjøpe et digert påskeegg som du fyller med litt god kaffe, ost og annet snadder?

Ahh, påskeegg!!! Det skal jeg jaggu gjøre! Perfekt! Takk for tipset! Passer jo utmerket:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...