Gå til innhold

Hun rekker til bakken, liten, men hvor liten?

Anbefalte innlegg

to-barns-mamman

Knøttet var nylig 4 1/2 år, og hun er 94 cm, noen mindre?

Hun er frisk og absolutt i farten, men nå begynner hun å merke at "de andre" rykker i fra. Vi har hele tiden visst at hun er liten, og at hun blir et lite knøtt, men lurer altså på om det er noen andre små-knøtt der ute.

Fortsetter under...

to-barns-mamman

Eldstemor hos oss var noe sånt. Nå er hun 6 år og 108 cm høy. Så de vokser da heldigvis. ;-)

Om jeg husker riktig så er ditt knøtt også fra midtens rike??

Går det greit på skolen, merkes hun av at hun er liten?

Knøttet vårt er en kløpper fysisk så jeg er egentlig ikke så veldig bekymret, men det er det med skolen da??

Om jeg husker riktig så er ditt knøtt også fra midtens rike??

Går det greit på skolen, merkes hun av at hun er liten?

Knøttet vårt er en kløpper fysisk så jeg er egentlig ikke så veldig bekymret, men det er det med skolen da??

Hun begynner på skolen til høsten, og ja, hun er født i Kina. Hun er definitivt kortest av 2002 årgangen i barnehagen, selv om hun er januarbarn og eldst, men det plager henne ikke i det hele tatt. Så får vi håpe at det varer da. ;-)

to-barns-mamman

Hun begynner på skolen til høsten, og ja, hun er født i Kina. Hun er definitivt kortest av 2002 årgangen i barnehagen, selv om hun er januarbarn og eldst, men det plager henne ikke i det hele tatt. Så får vi håpe at det varer da. ;-)

Det er bra, godt når det går godt :-))

Annonse

mitt knøtt blir 5 om 2 mnd. Hun var stor ved fødsel, men har ikke klart å vedlikeholde. Hun spiser omtrent ingen ting av noen ting, er i full fysisk aktivitet hele tiden og hopper rundt. tipper hun er 98 cm nå. Hun veier ca 15 kg. Foreldrene mine klør seg i holdet og lurer på hva hun lever av. Hun er sjekket for veksten, men har normalt med veksthormoner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...