Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff en drittjobb. Jeg har det med å spare og spare før jeg endelig får levert dem. Jaja, sånn er det å ha stor kjeller....

Skulle gjerne hatt besøk av elever som sparer til klassetur ;)

Hva synes dere om det, ok at de kommer på døren å henter, eller ikke? Har en sønn som etterhvert skal tjene inn penger til klassekassen.

Skrevet

Veldig OK....

Jeg ble kvitt noen rester etter en tenåringsfest i fjor sommer. Litt pinlig å pante massevis av ølflasker (når man er en "gammel" dame), derfor har de blitt liggende....

Gjest Blikkboks
Skrevet

Veldig ok, men jeg skulle ønske jeg kunne betalt ett beløp i tillegg, så kunne di tatt med seg glass, hermetikk til sortering i tillegg:o)

Skrevet

Veldig ok, men jeg skulle ønske jeg kunne betalt ett beløp i tillegg, så kunne di tatt med seg glass, hermetikk til sortering i tillegg:o)

Det hadde vært greit ja! Kanskje de kan tilby dette når de må sette igang :)

Gjest Blikkboks
Skrevet

Det hadde vært greit ja! Kanskje de kan tilby dette når de må sette igang :)

Ja, det hadde vært supert, også håper jeg dere bor i nærområdet her :-D

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg er enig med Blikkboks, jeg hadde gjerne slengt på en slant ekstra for fjerning av glass osv.

Gjest Blikkboks
Skrevet

Jeg er enig med Blikkboks, jeg hadde gjerne slengt på en slant ekstra for fjerning av glass osv.

Her har tomme vinflasker en tendens til å formere seg i boden ;-D

Mrs. Wallace
Skrevet

Her har tomme vinflasker en tendens til å formere seg i boden ;-D

Huff ja, sånn er det her også. Og så tar vi et skippertak innimellom - altfor sjelden, selvfølgelig.

Skrevet

Jeg setter alt i garasjen jeg, så forsvinner de etterhvert =) Har en kusine som ofte mangler penger ;o)

Skrevet

Jeg drømmer om at noen i vårt nabolag kommer og samler inn flasker!!! Det hadde vært topp!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...