Gå til innhold

Sliter

Anbefalte innlegg

Ja jeg sliter. Alle råd sier jeg må ta tablettene mine og gå til samtaler,men hva når jeg ikke får det til. Medisiner har jeg prøvd og trappe ned på, men så viser det seg at det ikke går. Derfor er jeg vel veldig skuffet over meg selv. Istede så eter jeg piller for og sløve meg selv ned, for og få det bedre. Jeg tenker på barna og mann men det når liksom ikke "helt inn

Samtalen sist gikk ikke så bra, og jeg er nå i en situasjon at jeg verken skjønner opp eller ned, eller vet helt hva jeg gjør.

Bruker Seroquel, hvor mye kan jeg bruke av dette, dvs. hva er vanlig dose i mitt tilfelle. Bruker Cipralex om morgenen men bare 15 mg. bør jeg øke denne også. Ellers som sagt så bruker jeg mye Sobril 25 mg. Opptil mange om dagen. Vet det er feil. Takk for at jeg fikk skrevet ned noe av mine problemer. Tar gjerne imot svar

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/301947-sliter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...