Gå til innhold

hva har dere på veggen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trenger du ha så mye på veggen der da? Det høres ikke ut som du har så mye plass heller dersom det allerede er garderobe og to vinduer. Hos oss bygget vi på huset fordi jeg var lei en liten, trang gang, så vi kutta ut hele vindfanget. Nå kommer vi rett inn i en stor gang som forbinder alle de andre rommene. Ettersom ytterdørene nå til dags er godt isolert blir det absolutt ikke kaldt likevel. Her har vi garderobe, et stort speil og en liten benk med sitteplass og noen skuffer. Holder i lange baner. Dersom du skal ha noe på veggen så pass på at det ikke er noe som lett faller ned når parkdresskledde unger stormer inn på liten plass.

mariaflyfly

Yttergangen min er svært liten, så det er lite plass på veggene. ;) Jeg har fått en snekker til å bygge benk på den lengste veggen, med skohylle under halvparten. Over benken er det ei "kasse" i samme material til å legge votter, luer osv. Denne går i vinkel i det ene hjørnet for å utnytte plassen mer. Også har jeg knaggrekke på den ene kortveggen.

Annonse

AneM1365380603

Gangen vår er under oppussing. Når den er ferdig tenker jeg å ha et stort speil der. Jeg er litt usikker på om det kommer bilder på veggene. Det må jeg se når alt er ferdig. Vi skal muligens male dørene der nede, og ikke har vi funnet farve til veggene. Først må alt sånt på plass.

Jeg har stooor gang! :o)

Vegg1: Nøkkelskap + egen knagg til podens nøkkel + et lite bilde, en smal kommode + to dører

Vegg2: Knaggrekke til mitt tøy + en stor bokreol

Vegg3: En haug bilder + kommode med speil over, skohylle + to knaggrekker (en til hvert barn) og to dører

De andre veggene (litt vinkler og forskjellig) har tilsammen 2 dører og et klesskap med speil på den ene døra.

http://www.inreda.com/index.asp?kat=17&artg=&ANCHOR=806

Her finnes mye spennende å dekorere veggene med :o) Jeg har marihønene på den ene soveromsveggen vår, de skjuler en del stygge hull etter en hylle + to nattlamper som de forrige eierne av huset hadde hengende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...